۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 55372637

فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) نیز در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. به عبارت دیگر، امروز ۱،۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است. این محصول در کارخانه ۸۵۹ میلیون تومان قیمت‌ دارد.

قیمت روز خودروی فیدلیتی چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، بهمن موتور مدل‌های مختلف خودروی فیدلیتی را به بازار عرضه کرده است. فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و تیپ ۲، در بازار چه قیمتی دارند؟

بهمن موتور مدل‌های مختلف خودروی فیدلیتی را به بازار عرضه کرده است. فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و تیپ ۲ به ترتیب ۵ نفره و ۷ نفره هستند.

اکنون به گزارش برخی سایت‌ها مانند زدفورکار، مدل تیپ ۱ (۵ نفره) این محصول در بازار، به قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در واقع امروز ۰،۷۸ درصد افزایش قیمت داشته. این محصول در کارخانه ۸۴۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) نیز در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. به عبارت دیگر، امروز ۱،۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است. این محصول در کارخانه ۸۵۹ میلیون تومان قیمت‌ دارد.

مشخصات فنی فیدلیتی

بعد از دیگنیتی، فیدلیتی (Fidelity) دومین تجربه بهمن موتور در عرضه محصولات چینی با برندسازی اختصاصی خودش بود. این محصول در واقع همان جتور X۷۰S است که چری در سال ۲۰۱۸ آن را به بازار چین معرفی کرده. اما بهمن موتور در اواسط سال ۱۴۰۰ آن را به ایران آورد.

درباره این محصول، چند نکته جالب وجود دارد؛ اول اینکه موتور توربوشارژ ۴T۱۵C آن دقیقا همان موتوری است که در خانواده چری آریزو و همچنین چری تیگو نیز قبلا استفاده شده است.

دوم اینکه این محصول، نخستین محصول بهمن موتور است که خریدارانش هم می‌توانند نسخه ۵ نفره و هم می‌توانند نسخه ۷ نفره آن را سفارش دهند.

سوم اینکه طبق گفته‌های مدیرعامل بهمن موتور در سال ۱۴۰۰، موتور این محصول در کارخانه تیوان (واقع در شهرک صنعتی کاسپین در قزوین) مونتاژ می‌شود.

چهارم اینکه تایرهای ۱۸ و ۲۰ اینچی فیدلیتی، در کارخانه کویرتایر ساخته شده‌اند. پنجم اینکه مونتاژ این خودرو در ایران، با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی آغاز شده اما طبق برنامه‌ریزی بهمن موتور، قرار است این میزان تا ۶۰ درصد افزایش یابد.

ششم اینکه با خواباندن صندلی‌های عقب فیدلیتی، فضایی معادل ۱۶۸۰ لیتر در اختیار دارید که تقریبا ۲۰% بیشتر از کی‌ام‌سی K۷ است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید