مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنانی که از فصل گذشته در لیست پرسپولیس ماندند اعلام کرده بود ۲۰ درصد باقیمانده از قرارداد آنها را در دهه نخست تیر می‌پردازد اما تاکنون موفق به عملی کردن وعده‌اش نشده است.

کاسه صبر پرسپولیسی‌ها لبریز شد / خبری از تحقق وعده‌های درویش نیست

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تمرینات پیش فصل پرسپولیس با بازیکنان قدیمی و تازه وارد این تیم در حالی پیگیری می‌شود که عدم تحقق وعده‌های مالی مدیرعامل دردسر ساز شده است.

رضا درویش که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی توانست با خریدهای خود در دل هواداران جا باز کند حالا با مشکل مربوط به تسویه با اعضای فصل گذشته تیم روبرو است.

کمک مالی یکی از هواداران متمول پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، محمد مهدی احمدی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی سبب شد تا تنها آنها بتوانند پولی را از این طریق دریافت کنند اما هیچیک از آنها همچون قدیمی‌های پرسپولیس نتوانستند مبلغی از قرارداد فصل پیش رو را بگیرند.

درویش به بازیکنانی که از فصل گذشته در لیست پرسپولیس ماندند اعلام کرده بود ۲۰ درصد باقیمانده از قرارداد آنها را در دهه نخست تیر ماه می‌پردازد اما تا کنون موفق به عملی کردن وعده‌اش نشده است.

همین امر باعث شروع اعتراضات در رختکن تیم شده تا یحیی گل محمدی نیز در جریان آن قرار بگیرد و مانند فصل گذشته خواستار عمد توجه به این موضوع شده است تا پرسپولیس دچار بحران در پیش فصل نشود.

درخواست یحیی با موافقت بازیکنان با تجربه تیم روبرو شده است اما آنها نیز اعلام کرده‌اند کاسه صبرشان در حال لبریز شدن است که می‌تواند تبعات بدی برای مدیریت تیم داشته باشد.

گل محمدی در تمرین روز گذشته پرسپولیس به این موضوع هم اشاره و تاکید کرد که قرار بوده اتفاقات و مشکلات مالی فصل گذشته تکرار نشود.

اگر این مطلب برایتان جالب است احتمالا از مطالب زیر هم خوشتان می‌آید:

از سردیس ۵ قهرمان المپیکی رونمایی شد

قصد ورود در مسائل فنی فوتبال را نداریم / به عنوان حامی و حمایت‌کننده کنار تیم هستیم

جدایی یک بازیکن دیگر از پرسپولیس

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید