بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت گفت: برای حمایت از تیم ملی برای حل هرگونه مشکل پیش روی این تیم آمادگی داریم. 

قصد ورود در مسائل فنی فوتبال را نداریم / به عنوان حامی و حمایت‌کننده کنار تیم هستیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی در واکنش به صحبت‌های خداد عزیزی و بحث دخالت دولت در ورزش افزود: به هیچ عنوان قصد ورود در مسایل و حوزه فنی فوتبال را نداشته و نداریم و قرار است در صورت نیاز و درخواست دوستان در فدراسیون فوتبال به عنوان حامی و پشتیبان تیم ملی را همراهی کنیم.

وی ادامه داد: رئیس سابق فدراسیون فوتبال و همچنین سرپرست کنونی فدراسیون درخواست هایی از دولت برای حمایت از تیم ملی داشتند، طبیعتاً تیم ملی برای همه ما مهم است و پیروزی این تیم در فضایی مانند جام جهانی اهمیت بسیاری دارد و ما هم برای هر نوع حمایت اعلام آمادگی کردیم و جلسه‌ای هم در این خصوص برگزار شد که این حمایت ها شکل بگیرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت پیش از این اعلام کرده است و بازهم اعلام می‌کند که برای حمایت از تیم ملی برای حل هرگونه مشکل پیش روی این تیم همچون بازی‌های تدارکاتی، سفرهای مورد نیاز و برگزاری اردوهای آماده‌سازی آمادگی دارد. 

وی گفت: دولت نه ورودی در حوزه تخصصی فنی فوتبال دارد و نه وقتی برای آن، چراکه با کثرت مشکلات و دغدغه های به ویژه اقتصادی مردم روبرو است. اینکه این ادعا از کجا مطرح شده است را نمی‌دانم. البته یک نکته کلیدی وجود دارد که بخش های مختلف مردم نکات و دغدغه های خود را در قالب نامه، مراجعات و یا دیدارهای شخصی با من مطرح می‌کنند و من هم در دیدار با رئیس و سرپرست فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش این دغدغه ها را به دوستان منتقل کرده‌ام. وزیر ورزش هم به اردوی تیم ملی رفت و دیداری هم با رئیس فدراسیون فوتبال داشت تا اگر نیازی به حمایت های دولت وجود دارد این حمایت‌ها انجام شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در پایان تصریح کرد: موضوعاتی درباره حل مسائل تیم ملی به ویژه پشتیبانی‌های مالی و یا رایزنی‌ و تعاملات بین‌المللی بازی‌های تدارکاتی نیز مطرح شده که طبیعی است کشورهای هدف برای انجام این بازی‌ها نیز باید توسط خود تیم ملی و فدراسیون فوتبال انتخاب شود و دولت در این حوزه نیز دخالتی ندارد و فقط حمایت کننده هستیم.

او تاکید کرد: بدون شک در این حوزه خود فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیر خواهد بود و طبیعی است که خود فدراسیون نیز پاسخگوی تصمیم‌هایی که می‌گیرد باید باشد. ما فقط به عنوان حامی و حمایت کننده کنار تیم هستیم و این حمایت را ادامه خواهیم داد تا اگر لازم باشد از فرصت‌های موجود بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید