شبکه کان رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به هک وبسایت شهرداری تل‌آویو در عین حال مدعی شد که این سایت پس از یک ساعت وقفه فعالیت خود را از سر گرفت.

زیرساخت‌های شهرداری تل‌آویو هدف حمله سایبری قرار گرفتند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در پی این حمله سایبری، وبسایت شهرداری و اپلیکیشن خدمات شهری تل‌آویو و سیستم مالیاتی آن از دسترس خارج شد.

گروه هکری موسوم به «الطاهره» عراق مسئولیت این حملات سایبری را بر عهده گرفته است.

صابرین نیوز عکسی از این حمله سایبری در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.

حمله سایبری به زیرساخت های شهرداری تل‌آویو

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز ضمن اذعان به هک وبسایت شهرداری تل آویو در عین حال مدعی شد که این سایت پس از یک ساعت وقفه فعالیت خود را از سر گرفت.

این چندمین حمله گسترده سایبری به وب سایت‌های رژیم صهیونیستی ظرف چند ماه اخیر است و در اقدامی مشابه، حمله‌ای سایبری در ۳۱ فروردین ماه، موجب توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

در تیرماه جاری همچنین سرورها و خدمات شرکت امنیت دیجیتالی «سلیبرایتی» یکی از مهمترین شرکت های رژیم صهیونیستی ویژه ارائه اطلاعات دیجیتالی و ارائه خدمات اطلاعاتی حقوقی به غرب هدف حمله ای سایبری از خاک عراق قرار گرفت.

 برخی صفحات و کانال ها در شبکه های اجتماعی عراق گزارش دادند که دو تیم سایبری «الطاهره» و «تیم ۱۸۷۷» مسئولیت این حملات سایبری را بر عهده گرفتند.

اواخر اردیبهشت گذشته، شرکت حمل و نقل عمومی «Egged»، بزرگترین شرکت حمل و نقل صهیونیستی نیز در اثر حمله سایبری هکرهای عراقی متوقف شد و امکان ثبت نام برای محموله های جدید به حالت تعلیق درآمد.

رسانه های صهیونیستی با اعلام این خبر گفتند که گروه سایبری الطاهره-تیمی که به گفته آنها وابسته به ایران است- از مبداء عراق به پایگاه های حمل و نقل «ایگد وراف فاس» و «هاب اون» حمله کرده اند و پیشتر این هشدار را منتشر کرده بودند: «بیایید این بار با زیرساخت ها بازی کنیم».

در اقدامی مشابه، حمله ای سایبری در ۳۱ فروردین ماه، موجب توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

آن حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی (حمله به فرودگاه اسرائیل) برای دومین روز متوالی از خاک عراق باعث توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

چند روز پیش از آن، هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم حمله کرده و این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه ۹) را از دسترس خارج کرده بودند.

در آن حملات نیز شعارهای «لبیک یا قدس»، «یالثارات الحسین»، «لبیک یا حاج قاسم» و «لبیک یا ابومهدی» همراه با این عملیات هکری در شبکه های اجتماعی عراقی منتشر شد.

برخی منابع اسرائیلی نیز اذعان کردند که (در روزها و ماه های اخیر) حملات گسترده به پایگاه های اینترنتی رسمی و رسانه ای این رژیم در مقیاسی بی سابقه رخ داده است. چندی پیش شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی از دسترس خارج شدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید