به گفته سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران حدود ۸ میلیون نفرشب اقامت در استان به ثبت رسیده است.

۸ میلیون نفر شب اقامت در مازندران از اول تیر تا عید قربان

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ایزدی گفت: حدود ۸ میلیون نفر شب اقامت از اول تیرماه تا تعطیلات منتهی به عید قربان در مازندران به ثبت رسیده که ۴۰ درصد اقامت در طرح خانه مسافر انجام گرفته است.

او می‌گوید: ظرفیت اقامتی مازندران برحسب نفرشب اقامت، یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۷۷ نفر شب اقامت به طور رسمی و غیر رسمی است.

او از وجود ظرفیت بیش از ۹۸ هزار نفر شب اقامت رسمی در مازندران خبر داد و گفت: ۳۵۱ اقامتگاه بوم‌گردی دارای مجوز در مازندران فعالیت دارند که مورد توجه طبیعت دوستان و علاقه‌مندان به حضور در روستاهای مازندران قرار دارد و سطح اشغال اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز بسیار بالا است.

به گفته ایزدی ۱۲۳ تاسیسات ساحلی، و ۱۲ کمپینگ در استان وجود داشته و ۸ مجتمع تفریحی گردشگری در مازندران فعال است که طی تعطیلات چهار روز گذشته با استقبال پرشور و پر تعداد گردشگران و مسافران روبرو بوده است.

مازندران دارای ۶۳ هتل، ۵۱ متل، ۹۱ هتل آپارتمان، ۲۹۳ مجموعه بومگردی، ۴ هزار و ۹۳۹ خانه مسافر، ۸ مجتمع تفریحی، ۱۲۳ تاسیسات ساحلی، ۱۲ کمپینگ است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید