سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی یکی از عوامل تحول است که در سند بنیادین مورد توجه بود اما انجام نشد، گفت: فردا آخرین جلسه شیوه‌نامه طرح رتبه‌بندی برگزار می‌شود و طرح نیز از همین هفته و هفته آینده اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار از تاریخ اجرای طرح رتبه بندی معلمان | طرح رتبه بندی معلمان هفته آینده اجرایی می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، صادق ستاری‌ فر سخنگوی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان در اصفهان اظهار کرد: خوشحالم که پس از ۱۴ سال این مسابقات احیا شد و شاهدیم که این مورد، نتیجه حمایت مستقیم وزیر آموزش و پرورش بوده است.

وی میزبانی اصفهان در این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این مسابقات شادی و نشاط را به جامعه فرهنگی تزریق می‌کند، مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی است که می‌تواند بسترساز پیشرفت کشور در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و خصوصاً تعلیم و تربیت باشد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلم مهم ترین رکن تحول‌ساز کشور است، ادامه داد: معلم محور تحول در سند بنیادین تحول بنیادین آموزش است و در این مسیر یک معلم شاداب می‌تواند پیشران علمی و ادبی باشد.

ستاری‌فر با بیان اینکه مسابقات ورزشی فرهنگیان را در سطوح مختلف آغاز کردیم و مسیری طولانی در پیش داریم، تصریح کرد: این مسابقات عامل پیشران ورزش دانش‌آموزی است زیرا هر میزان که در حوزه ورزش فرهنگیان سرمایه‌گذاری کنیم به ورزش دانش آموزی نیز سرایت پیدا خواهد کرد و ورزشکارانی که به مرحله کشوری رسیدند می‌توانند سفیران ورزش دانش‌آموزی باشند.

وی با یادآوری اینکه در حال برنامه‌ریزی طرح «هر معلم یک مربی ورزش» هستیم، عنوان کرد: هر معلم می‌تواند یک مربی و استعدادیاب ورزش دانش‌آموزی باشد در همین راستا از شما معلمان درخواست داریم با حضور پررنگ‌تر در مسابقات آتی فرهنگیان، به این مورد قوت دهید.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: همچنین به‌دنبال نظام ورزش فرهنگیان در طول سال تحصیلی هستیم تا بتوانیم دنبال کننده نشاطی باشیم که باعث ایحاد تحول می‌شود و در ادامه آن مسابقات دانش آموزی را قوت دهیم، البته در کنار برگزاری مسابقات ورزشی مسائل تربیتی و فرهنگی نیز مدنظرمان است.

ستاری‌فر در خصوص طرح رتبه بندی معلمان با بیان اینکه صدای شما را در این خصوص شنیدم، تصریح کرد: از سال ۸۴ موضوع رتبه‌بندی مدنظر بود اما به هر دلیل عملیاتی نشد تا اینکه در برنامه‌های تبلیغاتی ریاست جمهوری عنوان شد و به‌عنوان یک حق فرهنگی مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی یکی از عوامل تحول است که در سند بنیادین مورد توجه بود اما انجام نشد، خبر داد: با همکاری دولت جدید و مجلس این طرح عملیاتی شد، در همین راستا فردا ساعت ۱۰ آخرین جلسه شیوه‌نامه آن برگزار می‌شود و از همین هفته و هفته آینده اجرایی خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه انجام شده و همه مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه‌بندی یک‌جا پرداخت خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید