۱۰۳مجرم حرفه‌ای در سومین طرح ضربتی پلیس آگاهی البرز دستگیر و ۴۰باند سرقت متلاشی شد.

اظهارات وحشتناک زن شوهرکش در ساوجبلاغ + جزییات هولناک روز حادثه

به گزارش سلام نو، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه این طرح گفت: ۱۲ مالخر در این طرح دستگیر شدند و مقدار قابل‌توجهی از اموال سرقتی ازجمله ۱۴ خودرو، تعداد زیادی لوازم‌منزل، ابزار و یراق و آهن‌آلات کشف شد. کارشناسان ارزش اموالی را که پلیس در این طرح کشف کرده ۱۹۵میلیارد ریال برآورد می‌کنند.در ادامه این طرح حسن مددی، دادستان کرج هم اظهار کرد: سارقان دستگیرشده در این طرح به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد.

 باز کردن پابند برای سرقت

در این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی البرز سارق مغازه‌ای را دستگیر کردند که با پابند الکترونیکی بیرون بود. او برای این‌که ردی از خود باقی نگذارد، شب پابند را باز کرده و در خانه گذاشته بود که همین کار گرفتارش کرد. او در یک شب به سه مغازه دستبرد زده و ابزارآلات و تبلت از این مغازه‌ها سرقت کرده بود.

 دستگیری زن شوهرکش

کارآگاهان پلیس آگاهی البرز در این طرح زنی که شوهر خود را به قتل رسانده بود دستگیر کردند. این زن بعد از قتل همسرش در ساوجبلاغ به بهانه خرید از خانه بیرون رفته و چند ساعت بعد که برگشته بود، با سروصدا سعی کرد مرگ او را بر اثر بیماری نشان دهد. ماموران پلیس با توجه به مشکوک بودن مرگ این مرد به خانه‌اش رفتند که همسرش در تحقیقات گفت: «همسرم بیمار بود و امروز وقتی برای خرید از خانه بیرون رفته بودم او از روی تخت افتاده و فوت شده بود.» با انتقال جسد به پزشکی‌قانونی مشخص شد آثار درگیری روی بدن او وجود دارد. با افشای این موضوع زن جوان بازجویی شد و این بار به درگیری مرگبار با همسرش اعتراف کرد و گفت: «بعد از مرگ همسرم برای صحنه‌سازی از خانه بیرون رفته و طوری وانمود کردم که او بر اثر بیماری فوت شده است.»

 دستگیری پیک اسکیمری

پیک‌موتوری یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معروف که با اسکیمر از مشتریان این فروشگاه سرقت می‌کرد دیگر متهمی بود که در این طرح دستگیر شد. متهم پس از تحویل کالا و موقع دریافت وجه، حساب مشتریان را کپی کرده و با کمک همدستش با کارت‌های کپی‌شده،  طلا می‌خریدند. متهمان همچنین شب‌ها در پوشش میوه‌فروش دوره‌گرد کارت‌ها را کپی می‌کردند. تاکنون ۱۰ شاکی متهمان شناسایی شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید