برای اینکه زیباترین و به یاد ماندنی ترین جشن عروسی را داشته باشید بهتر است قبل از مراسم کارهایی را انجام دهید که با کاهش استرس به شادابی شما کمک بسزایی میکنند.

زوج های جوان بخوانند | کارهای مهمی که عروس و دامادهای لاکچری باید در شب عروسی انجام دهند!

به گزارش سلام نو، عروسی مراسم پر استرسی است . شب قبل از عروسی می تواند شب پر استرسی باشد، زیرا شما نگران این هستید که مراسم عروسی به خوبی برگزار شود و از طرفی هم باید اقداماتی را برای عروسی انجام برسانید تا شاداب و سرحال به نظر برسید. در این مطلب کارهایی که باید شب قبل از عروسی انجام دهید را به شما خواهیم گفت تا با خیال راحت انجامشان دهید.

وعده غذایی سالم بخورید

به جای این که به سراغ یک پیتزای چرب بروید و از غذاهای مضر استفاده کنید، سعی کنید از میوه و سبزیجات تازه و غلات کامل بخورید تا انرژی و شادابی بیشتری داشته باشید.

آب زیادی بنوشید

حتما همراه خودتان یک بطری بزرگ آب داشته باشید و زیاد بنوشید تا از کم آبیِ بدن تان جلوگیری کنید که باعث ایجاد استرس بیشتر نشود.

لوازم ضروری تان را یکجا جمع کنید

یک کیف بردارید و وسایل ضروری و شخصی را داخل آن بگذارید. حتماً یک کیف مخصوص بردارید تا زمانی که به آرایشگاه می روید؛ تمام وسایل شخصی و ضروری همراه تان باشد.

دندان هایتان را تمیز و سفید کنید

خوب میدانید که روز عروسی تان، شما قرار است بسیار لبخند زده و بخندید پس دندان هایتان بیش از پیش در دید خواهند بود پس اگر در روزهای اخیر برای جرمگیری به دندانپزشک مراجعه نکرده اید حتما از ترفندهای سفید شدن دندان بدون جرمگیری استفاده کنید. علاوه بر این لبخند زدن را مقابل آینه مرتب تمرین کنید، تا اینکه در آن روز بزرگ به بهترین شکلی که می توانید بخندید.

شب به اندازه کافی بخوابید

برای این که پوست سالم تری داشته باشید و انرژی بیشتری هم احساس کنید، شب قبل باید به اندازه کافی بخوابید.

گوشی موبایل را روی سایلنت بگذارید

دیگر به دنبالِ چک کردن فیسبوک، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نباشید و گوشی موبایل خود را سایلنت کنید یا آن را به دست فردی قابل اعتماد بدهید.

وسایل مورد نیاز را داخل ماشین بگذارید

بهتر است که از شب قبل لوازم و وسایل مورد نیازتان را آماده کنید و داخل ماشین بگذارید تا صبح زود آن ها را فراموش نکنید.

پول نقد داشته باشید

حتما مقداری پول نقد را با خودتان همراه کنید که ممکن است در موارد اورژانسی نیازتان شود.

تخمینی برای خرج ها بزنید

احتمالاً روز عروسی باید پول زیادی خرج کنید. باید از قبل تخمین بزنید تا پول کم نیاورید.

لوازم امنیتی را فراموش نکنید

می توانید از جعبه کمک های اولیه مقداری باند، ماده ضدعفونی کننده و لوازم این چنینی بردارید تا شاید نیازتان شود.

جزئیات مخارج را لیست کنید

بهتر است که جزئیات مربوط به خرج و مخارج و شماره تلفن های مهم، تایم رسیدن به آرایشگاه، آتلیه و غیره و نام افرادی که با آن ها باید ارتباط باشید را لیست کنید.

یک پیام عاشقانه به همسرتان بدهید

یک پیام عاشقانه کوتاه و جذاب برای همسرتان بنویسید و به او یادآوری کنید که منتظر روز عروسی هستید و اتفاقا؛ خیلی هم انرژی دارید.

چیزی خنده دار ببینید

برای این که حس شادی و انرژی در شما افزایش پیدا کند، حتماً چیزی خنده دار مشاهده کنید تا حال تان بهتر شود و استرس را از خودتان دور کنید.

ماساژ را فراموش نکنید

یک ماساژ ده دقیقه ای می تواند حالتان را خوب کند و باعث شود که انرژی بیشتری را احساس کنید.

با ساقدوش هایتان تماس بگیرید

با فردی که قرار است در روز عروسی شما را همراهی کند؛ تماس بگیرید چراکه وجود این فرد تاثیر بسیار مهمی در حال شما دارد. باید با او تماس بگیرید و به او یادآوری کنید که چه ساعتی منتظرش هستید.

تشکر را فراموش نکنید

بعد از اینکه همه کارها را انجام دادید، حتما از افرادی که در این مدت زمان از شما حمایت کرده و همراهی تان کرده اند، تشکر کنید که حتماً اعضای خانواده تان جزء این افراد می باشند.

راه رفتن با کفش هایتان را تمرین کنید

احتمالاً کفشی که قرار است روز عروسی بپوشید کارتان را سخت می کند، زیرا به آن عادت ندارید. بهتر است از شب قبل با آن کفش ها تمرین کرده و کمی راه بروید.

تنفس عمیق یوگایی را تمرین کنید

در دقایق آخر شب قبل از عروسی به مدت 5 دقیقه مدیتیشن کنید و تنفس عمیق انجام دهید تا استرس از شما دور شود.

اقدامات زیبایی را انجام دهید

حتما مرطوب کننده بزنید؛ از ماسک صورت استفاده کنید و سعی کنید که پوست شادابی داشته باشید. آبرسانی به پوست را هم فراموش نکنید.

کادوهای شب قبل از عروسی (حنابندون) را باز کنید

بعضی از افراد شب قبل از عروسی مراسم های مختلفی دارند و کادو دریافت می کنند. بهتر است همان شب، همین کادو های کوچک را باز کنید که با وجودشان احتمالاً استرس تان کم می شود.

مدت زمانی را با همسرتان تنها باشید

به خاطر هیجان بالایی که هر دو طرف دارند، باید مدت زمان را در کنار هم باشند. بهتر است در این تایمی که در کنار هم هستید، به او یادآوری کنید که چقدر خوشحال می باشید و برای فردا هیجان دارید.

حلقه ازدواج تان را تمیز کنید

بهتر است که همه چیز را تمیز و درخشان نگه دارید که یکی از مهم ترینِ آن ها حلقه طلایی ازدواج است که بهترِ از شب قبل آن را تمیز کنید.

گوشی موبایل را شارژ کنید

حتماً از شب قبل گوشی موبایل تان را شارژ کنید، چرا که ممکن است در روز عروسی نیاز شود که برای هماهنگی ها با کسی تماس بگیرید یا حتی دلتان بخواهد با گوشی شخصی خود هم عکس داشته باشید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید