رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: یک کارگاه گاز مایع صبح امروز در منطقه کلاکسر دچار حریق و انفجار شده و سه نفر در این حادثه مصدوم شدند.

انفجار وحشتناک کارگاه گاز مایع در آمل + علت چه بود؟ / فیلم و عکس

به گزارش سلام نو، روح‌الله اسماعیلی از وقوع حادثه آتش‌سوزی در کارگاه گاز مایع در منطقه کلاکسر خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حریق توسط تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ در ساعت ۸ و ۱۷ دقیقه صبح مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در کلاکسر جنب کمربندی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: برای اطفای حریق سه دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به وسعت زیاد حریق و گستردگی آن خودروهای اطراف کارگاه گاز مایع دچار آتش‌سوزی شده و در آتش سوختند.

انفجار هولناک کارگاه گاز مایع در آمل + فیلم و جزئیات

انفجار هولناک کارگاه گاز مایع در آمل + فیلم و جزئیات

این مسؤول با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی با وجود شرایط بسیار خطرناک و موج انفجار اولیه وارد میدان شدند و توانستند مانع انتشار بیشتر زبانه‌های آتش شوند، یادآور شد: با مهار آتش توسط مأموران آتش‌نشانی، از بروز فاجعه بزرگتر جلوگیری شد.

اسماعیلی افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شده و با ورود عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: سال‌های زیادی است که مشکلات گاز مایع و خطرات وابسته به آن تهدیدی برای امنیت شهروندان، سلامتی و آرامش عمومی بوده و باید از بروز حوادث ناگوار در زمینه استفاده از گاز مایع جلوگیری کرد.

انفجار هولناک کارگاه گاز مایع در آمل + فیلم و جزئیات

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید