امعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: اقدامات اولیه ساخت یک نیروگاه برق ۲۰۰‌مگاواتی در استان انجام گرفته است.

ایجاد نیروگاه برق ۲۰۰ مگاواتی در خوزستان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، آقا رضا فتوحی شنبه در نشست جذب و حمایت سرمایه گذاری خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: بایدبه سمت جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی در زمینه تولید برقحرکت کنیم چرا که  تولید برق در استان با توجه به نیاز مبرم استان بسیار مهم است.

وی گفت: اقدامات اولیه برای سرمایه گذاری جهت ساخت این نیروگاه انجام گرفته و در هفته آینده قرارداد ساخت این نیروگاه منعقد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان یکی از بخش های مهم در بحث سرمایه گذاری را بخش گردشگری بیان کرد و افزود: می توان در شهرستان هایی که رودخانه و ساحل دارند سرمایه گذار گردشگری را جذب کرد و اقدامات موثری برای میزبانی از مسافران فراهم نمود.
فتوحی ادامه داد: به عنوان مثال در شهرستان هندیجان می توان یک‌پارک آبی ساخت و یا در شهرستان‌ماهشهر می توان سرمایه گذاری در بخش خدمات و صنایع پایین دست را داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: خوزستان در بخش میراث فرهنگی بسیار ظرفیت دارد و جذب سرمایه گذار در این بخش باید قدرت بگیرد و مدیران همراهی کنند تا سرمایه گذاری در استان بیشتر شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید