فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: عاملان تولید و باز نشر چند فیلم در فضای مجازی که در آن قدرت نمایی ودرگیری به نمایش گذاشته می‌شد دستگیر شدند.

بازداشت اوباش مجازی در مرودشت / انتشار کلیپ درگیری بین چندین دختر نوجوان کار او بود

به گزارش سلام نو، سرهنگ فرشید زینلی شنبه در این باره گفت: در پی انتشار کلیپ های  قدرت نمایی و درگیری بین چندین دختر نوجوان در فضای مجازی، شناسایی عاملان قدرنمایی و ترویج خشونت و درگیری در نقاط مختلف شهرستان، در فضای مجازی که بازتاب منفی و تحریک نوجوانان به خشونت را به همراه داشته است ، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با دستورمقام قضایی، اقدامات فنی توسط کارشناسان سایبری صورت پذیرفته و این افراد که با نام مستعار در فضای مجازی فعالیت داشتند ، شناسایی و چهار نفر از عوامل تهیه و انتشار کلیپ‌ها، احضار و با پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.
وی ادامه داد: صفحات مجرمانه که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود با دستور مقام قضایی توسط کارشناسان پلیس فتا از دسترس ادمین و مدیران صفحات خارج شد.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، گفت: شهرستان مرودشت جای اینگونه اقدام ها و رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون رفتار می شود.
شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید