برخی معتقدند سردار آزمون فارغ از حواشی به وجود آمده در خصوص ارتباطاتش، از حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در صورت حضور کی‌روش ناامید شده‌است.

چرا آزمون از اسکوچیچ حمایت کرد؟/ سردار از حضور کیروش می‌ترسد!

به گزارش سلام نو به نقل از شهرآرانیوز، از روز گذشته که سردار آزمون اقدام به انتشار یک استوری حمایتی از اسکوچیچ کرد و بعدتر مشخص شد بازیکنان اصلی تیم ملی برخلاف سردار و بیرو و کنعانی‌زادگان با حمایت از اسکو زاویه دارند، شایعات زیادی در خصوص دلیل اصلی این اقدام سردار در فضای مجازی مطرح شده‌است.

حالا از صبح امروز اما شایعات جدیدی در این خصوص مطرح می‌شود که بر آزادی عمل سردار در اردوهای تیم ملی با حضور اسکوچیچ ارجحیت دارد. 

شنیده می‌شود سردار آزمون به خوبی می‌داند که کی‌روش در جام جهانی، اگر روی نیمکت تیم ملی بنشیند، در برابر انگلیس، امریکا و ولز از دو مهاجم نوک استفاده نخواهدکرد و نهایتا بین سردار و طارمی یکی را فیکس خواهدگذاشت.

با توجه به آمادگی ویژه طارمی در فصول اخیر با لباس پورتو، بعید است که کی‌روش روی نام طارمی خط قرمز بکشد. در آن سو سردار هم در بایرلورکوزن نتوانسته روزهای پرفروغی را رقم بزند، به همین خاطر وی از اینکه در جام جهانی نیمکت نشین باشد، می‌ترسد و تصمیم گرفته در کنار سایر دلایلش که این روزها مطرح شده، آخرین تلاش ممکن برای حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را به کار گیرد، ولو به قیمت زاویه یافتن علنی سایر ملی پوشان فیکس تیم ملی.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید