مدیر ارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: در روز یکشنبه ۱۹ تیرماه، حرکت قطارهای مترو در خطوط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ نیم ساعت زودتر از برنامه ایام تعطیل و از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

برنامه متروی تهران در روز عید قربان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مدیر ارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات دهی ویژه به شرکت کنندگان در مراسم دعای روز عرفه و نماز عید قربان خبر داد.

احسان حامد مقدم ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: متروی تهران برای تسهیل در تردد شرکت کنندگان در مراسم معنوی دعای روز عرفه و همچنین نمازعید قربان در مصلای امام خمینی (ره) سرویس دهی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز و همزمان با برگزاری دعای عرفه، فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ هر چهار دقیقه یکبار خواهد بود و خط ۳ نیز با فاصله حرکت ۶ دقیقه سرویس دهی می‌کنند افزود: تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های متروی تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت ازدحام، قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

وی در خصوص سرویس دهی متروی تهران به نمازگزاران روز عید قربان گفت: در روز یکشنبه ۱۹ تیرماه، حرکت قطارهای مترو در خطوط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ نیم ساعت زودتر از برنامه ایام تعطیل و از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

مدیرارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه در زمان برگزاری نماز عید قربان میزان سرویس دهی در این خطوط نیز افزایش می‌یابد افزود: فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ از ساعت ۵:۳۰ الی ۹ صبح هر ۵ دقیقه یکبار خواهد بود. همچنین در خط سه فاصله حرکت از ۱۰ دقیقه به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

حامدمقدم تصریح کرد: درتمام خطوط آمادگی برای اعزام قطار فوق العاده در زمان ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید