تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

یارانه تیر ۱۴۰۱ چندم واریز میشود؟ + مبلغ

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شایعاتی همچون اختصاص یارانه نان، یارانه عید قربان، یارانه بنزین و... باعث ابهام بخش اعظم یارانه بگیران شده است. در حال حاضر گروهی از مشمولان دریافت یارانه، انتظار واریز اعداد و ارقام تازه‌ای را دارند. اما واقعیت امر این است که دولت هیچ تصمیمی برای تغییر میزان یارانه‌های واریزی به حساب سرپرستان خانوار ندارد.

در چنین شرایطی یارانه نقدی تیر ماه نیز مطابق مرحله اردیبهشت و خرداد به حساب یارانه بگیران واریز می‌شود. بر طبق این قاعده، اگر در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی دریافت کرده اید، در مرحله ۱۳۷ نیز بدون هیچ تغییری همان مبالغ را دریافت خواهید کرد.

اما اگر نسبت به عدم دریافت یارانه اعتراضی به ثبت رسانده اید و نمی‌دانید چه مبلغی برای تان واریز می‌شود، باید قرار گیری تان در دهک‌ها توجه کنید. چنانچه کارشناسان سازمان هدفمندی یارانه، شما را در دهک اول تا سوم قرار دهند، به ازای هر نفر مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. اگر هم در دهک چهارم تا نهم قرار گرفته باشید، این مبلغ به ازای هر نفر به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

البته اگر گردش حساب یک سال اخیرتان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است، سفر خارجی رفته اید، یا خودرویی با قیمت بالاتر از ۳۰۰ میلیون تومان در طول یک سال اخیر خریده باشید، ممکن است در دهک دهم قرار بگیرید و یارانه‌ای به شما تعلق نگیرد.

یارانه تیرماه چندم واریز میشود؟

سازمان هدفمندی یارانه‌ها و تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

با این وجود به نظر می‌رسد که یارانه این ماه نیز، در ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ تیرماه به حساب یارانه بگیران واریز شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید