رییس آتش‌نشانی شهرداری پاکدشت از غرق شدن دو نوجوان در کانال انتقال آب پاکدشت و تلاش عوامل امدادی برای کشف جسد این دو فرد خبر داد.

غرق شدن ۲ نوجوان در کانال آب پاکدشت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس از پاکدشت، احمد تاجیک رئیس آتش نشانی شهرداری پاکدشت با اشاره به غرق شدن ۲ نوجوان پاکدشتی در کانال آب اظهار کرد: ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد خبری مبنی بر سقوط ۲ پسر نوجوان به کانال آب محله بهاران در منطقه شن و ماسه پاکدشت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که تیم‌های آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی گفت: در همین راستا آتش نشانان شهر پاکدشت عملیات خود برای یافتن ۲ نوجوان در کانال آب بهاران را آغاز کرده و با حضور در چند نقطه از کانال در حال پیگیری هستیم.

رئیس آتش نشانی شهرداری پاکدشت ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم با اداره آب و فاضلاب نیز انجام شده و مسیر ورودی آب به داخل کانال مسدود شد تا با کاهش سطح آب امکان جستجو و نجات با سهولت انجام شود.

سید حامد تقوی رئیس آتش نشانی شهرداری شریف‌آباد نیز بیان کرد: عوامل آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه متوجه شدند که دو نوجوان با وجود اصرار دوستان خود از حفاظ‌های حاشیه کانال آب عبور کرده و وارد آب شدند و به دلیل نوع سازه و عدم مهارت شنا، غرق شده و جریان آب این دو فرد را با خود برده است.

وی تصریح کرد: به منظور کشف جسد این دو نوجوان، کلیه عوامل آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر شهرستان پاکدشت بسیج شده و با حضور در جاده تیغاب محل توزیع آب به شهرهای اطراف تلاش دارند که جسد این دو فرد کشف شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید