به گفته رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان، برخورد دو دستگاه سواری پراید با یکدیگر در محور "نیکشهر به بنت" ۸ کشته و زخمی برجای گذاشت.

تصادف هولناک در محور نیکشهر به بنت / ۳ نفر کشته شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "مصطفی کول زاده" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در محور فرعی "نیکشهر به بنت"بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه جنوب به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

او گفت: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد، دو دستگاه سواری پراید به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که هشت نفر سرنشین هر دو خودرو مجروح که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل که سه سرنشین خودرو پراید مقصر براثر شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت می‌کنند.

سرهنگ کول زاده ضمن اظهار تاسف از این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده سواری بعلت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه یکی از دو خودروی پراید اعلام شده است.

او در پایان با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان از شهروندان خواست: در هنگام تردد در این محورها ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تاسف بار نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید