واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در ۲۵ کیلومتری محور آبادان به اهواز منجر به مصدوم شدن پنج نفر و جان باختن یک تن دیگر شد.

یک کشته بر اثر واژگونی پراید در محور آبادان

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید نادر نقیبی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: حادثه واژگونی پراید در ۲۵ کیلومتری محور آبادان به اهواز و در نزدیکی روستای سلمانه رخ داد که در پنج مصدوم با میانگین سنی ۱۲ تا ۴۵ سال داشت و یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

بنا به گفته های او گزارش حادثه ساعت ۵:۴۷ دقیقه امروز جمعه هفدهم تیر به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دریافت شد که سه دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ابادان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در تشریح روند امداد رسانی گفت: پس از رسیدن کدهای اورژانس به محل حادثه، اقدامات تریاژ  و امداد بر بالین تمام مصدومین انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در صحنه، توسط تکنسین های آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های طالقانی و بهشتی شهرستان آبادان برای ادامه درمان منتقل شدند.

این مسئول در ادامه تاکید کرد علت بروز حادثه توسط کارشناسان در حال پیگیری است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید