سریال یاغی داستانِ جوانی به‌اسم جاوید است که در ابعاد و مقیاس‌های مختلفی در زندگی‌اش می‌جنگد. جنگیدن برای پول درآوردن، جنگیدن در میدانِ خاکی محله، جنگیدن برای به‌دست‌آوردن شناسنامه و در آخر، جنگیدن برای ازدست‌ندادن دختر دلخواه‌ش.

توضیحات طناز طباطبایی درباره سریال یاغی/ آخر سریال یاغی چه می شود ؟

طناز طباطبایی از بازیگران مطرح در سینما و تلوزیون است. همه تصور بر این هستند که طناز طباطبایی با بهنوش طباطبایی خواهر هستند؛ اما نسشبت خاصی با یکدیگر ندارند. طناز طباطبایی کارنامه ی درخشانی در زمینه ی بازیگری دارد. طناز طباطبایی بیشتر در فیلم های درام ایفای نقش می کند. طناز طباطبایی در فیلم سینمایی «هیس دختر ها فریاد نمی زنند» نقش پر رنگی از خود به جا گذاشت.

طناز طباطبایی در سریال یاغی به ایفای نقش طلا که همسر یکی از کشتی گیران مطرح کشور است پرداخته است. طناز طباطبایی در جدیدترین استوری اینستاگرامی خود پستی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد درخواست جوانان برای ورزش کشتی پس از پخش سریال یاغی افزایش یافته است، طناز طباطبایی اما واقعا ماجرا چیست؟

در واقع پست طلای سریال یاغی اشاره به به گفته هیئت کشتی استان تهران دارد که اعلام کرده است بعد از تماشای این سریال جوانان بسیاری برای ثبت‌نام در کلاس‌های کشتی به باشگاه‌ها مراجعه کرده‌اند.

طلای سریال یاغی کیست؟

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

ورود طناز طباطبایی به عرصه هنر

طناز طباطبایی در 18 سالگی(سال 1380) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری حرفه ایش را بدست آورد.

طناز طباطبایی در 21 سالگی (سال 1383) در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به سینما راه یافت. او با سریال میوه ممنوعه در سال 85 با نقش غزاله که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید. 

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که 20 اردیبهشت 1362 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز خبری از ازدواج او نیست. طناز طباطبایی بازیگری را از سال 80 با فیلم جوانی در تلویزیون آغاز کرد و دیشب باباتو دیدم آیدا اولین تجربه بازیگری او در سینما است.

 جواد عزتی رد نمایش سی‌صد کولاک کرد. جواد عزتی و طناز طباطبایی در سی‌صد متفاوت ظاهر شدند. چهره جدید جواد عزتی و طناز طباطبایی در نمایش سی‌صد فاش شد.

کنسرت نمایش«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با تهیه کنندگی حسین توتونچیان از شب گذشته، یکم تیر 1401 در کاخ سعدآباد روی صحنه رفت.

بهار ذوب آهن اصفهان با افزایش تولید همراه بود

در این کنسرت نمایش که به خوانندگی رضا بهرام روی صحنه می‌رود جواد عزتی، ماهور الوند،‌ مهران غفوریان، بهرام رادان، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی حضور دارند. همچنین استاد علی نصیریان ( در نقش چنگیز خان مغول) در کنار رضا کیانیان به صورت بازیگران تصویر (مپینگ) حضور دارند.

«سی‌صد» بر اساس نوشته‌ای از ری بردبری طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب سوزی و نسل کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید