از ابتدای تیر در اجرای طرح ۲۴ساعته سواحل بیش از ۸تیم عکاسی غیرمجاز که اقدام به فعالیت‌های نامتعارف و غیرقانونی داشتند شناسایی و دکورهای ساحلی آنان جمع‌آوری شد.

تشدید طرح برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل جزیره کیش

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: اجرای طرح های ویژه رعد و سالم سازی سواحل این جزیره تشدید شد.

سرهنگ علی اصغرجمالی روز پنجنشبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی با حمایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره کیش توسط پلیس با مشارکت مردمی برخورد با افراد هنجارشکن تشدید شد.

وی افزود: در اجرای طرح رعد ماه جاری بیش از ۳۴ نفر معتاد، سارق دستگیر و در اجرای طرح سواحل گروه های مختلط که در زمان طلوع خورشید به بهانه فعالیت های ورزشی با وضعیت ناهنجار در سواحل تجمع داشتند شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی برخورد لازم بعمل آمده است.

سرهنگ جمالی گفت : برابر درخواست مردم عزیز با افراد بدپوشش و ناهنجار در سواحل برخورد که به بیش از ۱۲۰ نفر مردان در محل های شنا ممنوع و تجمع خانواده ها با وضعیت زننده و نامتعارف شنا می‌کردند تذکر داده شد.

وی یادآور شد: از ابتدای تیرماه در اجرای طرح ۲۴ساعته سواحل بیش از ۸تیم عکاسی غیر مجاز که اقدام به فعالیت های نامتعارف و غیرقانونی داشتند شناسایی و دکورهای ساحلی آنان جمع آوری شد.

سرهنگ جمالی افزود: در این طرح ها بیش از ۲۱خودرو و موتورشارژی که رانندگان و سرنشینان آنان کشف حجاب داشتند توقیف گردیده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن تشکر از افراد قانونمند گفت: پلیس حامی افراد قانونمند است و در برخورد با متخلفین برابر قانون اقدام می کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید