فرماندهی منطقه جنوبی عصر روز گذشته رزمایشی را در پایگاه نظامی «تسالیم» در النقب برگزار کرده است که در این رزمایش حمله زمینی به نوار غزه شبیه سازی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش برگزار کرد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی از رزمایش غافگلیرانه ارتش این رژیم در النقب با مشارکت هزاران نظامی و شبیه سازی حمله به نوار غزه خبر داد.

بر اساس اعلام شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی، فرماندهی منطقه جنوبی عصر روز گذشته رزمایشی را در پایگاه نظامی «تسالیم» در النقب برگزار کرده است که در این رزمایش حمله زمینی به نوار غزه شبیه سازی شده است.

در همین راستا فرمانده این رزمایش نیز با بیان اینکه رزمایش به صورت ناگهانی برگزار شد و به همین منظور هزاران نظامی فراخوانده شدند، افزود: ممکن است جنگ غزه غافلگیرانه و بدون هشدار قبلی صورت گیرد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به صورت روزانه مشغول جنایت علیه شهروندان فلسطینی است و شهرک نشینان صهیونیست هر روز به مسجدالاقصی یورش می‌برند.

نیروهای مقاومت فلسطین درباره تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی و یورش‌های مکرر به مسجدالاقصی هشدار داده اند. مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده که در واکنش به هرگونه تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی»، آماده ورود به میدان نبرد با تل آویو است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید