در پی تیراندازی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، راننده خودرو فوت و یکی از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

تیراندازی در اراک قربانی گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم از اراک، حوالی ساعت ۲۲ شامگاه چهارشنبه ساکنان منطقه بلوار قدس شهرستان اراک صدای تیراندازی را شنیدند که بر اثر آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

''سرهنگ محمود خلجی'' معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص این حادثه گفت: در پی تیراندازی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ متأسفانه راننده خودرو فوت و یکی از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به شناسایی ضارب اصلی توسط پلیس، افزود: اقدامات اطلاعاتی و بررسی ویژه، برای دستگیری ضارب اصلی که در حال حاضر متواری است در دستور کار قرار دارد.

خلجی با اشاره به اینکه ۲ سرنشین دیگر خودروی پژو در اختیار پلیس قرار دارند بیان کرد: اطلاعات تکمیلی این حادثه تیراندازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته شاهدان عینی حوالی ساعت ۲۲ راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با یورش مسلحانه به یک دستگاه خودرو، باعث توقف این خودرو در بلوار قدس اراک شدند و پس از تیراندازی به سمت سرنشینان خودرو یک نفر را کشتند. ۳ سرنشین دیگر خودرو در حال فرار بودند که یکی از آنها از ناحیه پا مجروح می‌شود، اما یک نفر دیگر متواری و نفر چهارم نیز به وسیله پلیس شهرستان اراک در حال فرار دستگیر شد. 

همچنین ''سیدمحمد جمالیان'' رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیگیری درباره وضعیت فرد مجروح این حادثه اظهار داشت: متاسفانه راننده خودروی پژو ۲۰۶ در صحنه جان خود را از دست داده و فرد مصدوم هم اکنون در بیمارستان ولی‌عصر بستری است و با تیراندازی ضاربان، از ناحیه زانو مجروح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: حال عمومی این فرد جوان، رضایت بخش است و با اقدام به موقع اورژانس، خطری وی را تهدید نمی‌کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید