قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید، باعث ایجاد این چروک ها میشود. با ورزش شیاتسو می‌توانیم آنها را از بین ببریم.

از بین بردن چین و چروک دور چشم با یک ورزش ۱ دقیقه ای

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین؛ شیاتسو یکی از ساده‌ترین ماساژهایی است که خودتان می‌توانید آن را انجام دهید. این ورزش فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی شما دارد. اثرات آن هم پیشگیرانه و هم درمانی است، که برای کاهش استرس ودرد مفاصل یا برای جوان‌تر کردن پوست صورت از آن استفاده میشود. از تأثیر آن شگفت‌زده می شوید.

چگونه از شر چروک « پنجه کلاغی» خلاص شویم

به گزارش brightside ؛ پنجه کلاغی برجسته‌ترین چین و چروک‌ها در اطراف چشم ما هستند . قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید، باعث ایجاد این چروک ها میشود. با ورزش شیاتسو می‌توانیم آنها را از بین ببریم.

ابتدا، انگشتان اشاره خود را روی گوشه بیرونی چشمان خود قرار دهید و آن را کمی گرم کنید.

حرکت: با انگشتان خود گوشه چشم را فشار دهید، سپس رها کنید. بدون اینکه انگشتانتان را بردارید ، عضلات خود را به سمت شقیقه‌ها به سمت بالا بکشید.

زمان و تکرار: این کار را ۳ بار به مدت ۳ ثانیه برای هر دو چشم تکرار کنید.

چین و چروک زیر چشم

پوست زیر چشم‌ها بسیار نازک است و سریع‌تر از بقیه پوست بدنمان ، شل و چروک می‌شود. خوشبختانه، شیاتسو می‌تواند به ما در جوان‌سازی این ناحیه هم کمک کند و پوست را سفت‌تر و جوان‌تر نشان دهد.

ابتدا، انگشت اشاره، وسط و انگشت حلقه خود را روی استخوان زیر هر چشم قرار دهید .

حرکت: روی ۳ نقطه از استخوان را به آرامی فشار دهید.

زمان و تکرار: انگشتان خود را به مدت ۱۰ ثانیه در آنجا نگه دارید، سپس رها کنید. تمرین را دو بار تکرار کنید.

یک ورزش ۱ دقیقه ای ژاپنی برای از بین بردن چین و چروک دور چشم + عکس

پف زیر چشم

همه ما ، پف زیر چشم را تجربه کرده ایم. ابتدا، انگشت اشاره خود را روی گوشه داخلی چشمانمان قرار دهیم و حرکاتی را مانند تصویرانجام دهیم، تا زمانی که به گوشه بیرونی چشم خود برسیم. فقط سعی کنید پوست خود را نکشیده یا حرکت ندهید. پس از پایان تمرین، هر دو انگشت اشاره و میانی خود را روی نقاط داخلی و خارجی چشم خود قرار دهید و به آرامی آنها را فشار دهید. زمان و تکرار: همه این مراحل را ۳ بار به مدت ۳ ثانیه انجام دهید.

چین و چروک بین ابروها

ابتدا انگشت اشاره، وسط و انگشت حلقه خود را روی ۳ نقطه مانند تصویر قرار دهید. آن نقاط را به مدت ۵ تا ۷ ثانیه فشار دهید، سپس آن را یک بار دیگر تکرار کنید.

اگر ابروهایتان افتاده است، شیاتسو به شما کمک می کند تا ظاهری جوان‌تر داشته باشید. باز هم باید انگشت اشاره، وسط و انگشت حلقه را روی قسمت‌های بیرونی، میانی و داخلی ابروهایتان قرار دهید. پس از آن، با اعمال فشار متوسط، ابروهایتان را به سمت بالا فشار دهید. این کار را ۷ ثانیه انجام دهید.

یک ورزش ۱ دقیقه ای ژاپنی برای از بین بردن چین و چروک دور چشم + عکس

(شیاتسو، فراتر از یک نوع ماساژ است)

شیاتسو به‌معنای « فشار انگشت» است و نوعی ماساژ درمانی است که از تکنیک‌های ماساژ، فشار، ضربه ، کشش، و تسکین‌دهنده استفاده می‌کند که از دهه ۱۹۰۰ در ژاپن آغاز شد. ماساژ شیاتسو برای کاهش استرس و اضطراب، تسکین درد ماهیچه‌ها و مفاصل، خستگی، بی‌خوابی یا شرایطی مانند سیاتیک، آرتریت و سینوزیت استفاده میشود و واقعاً است.

اصول شیاتسو

یکی از مفاهیم بنیادی پزشکی ژاپنی،( چی ( است. زمانی که (چی) از تعادل خارج می شود، علائمی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، سردرد، بدن درد، درد عضلانی یا مشکلات گوارشی بروز میکند. شیاتسو جریان( چی) را در سرتاسر بدن ما تحریک و هماهنگ می کند، که باعث می شود احساس خوبی داشته باشیم و سالم بمانیم. ماساژشیاتسو این عدم تعادل‌ را در بدن ما تشخیص میدهد و با تکرار مداوم، آن‌ها را برطرف میکند.

یک ورزش ۱ دقیقه ای ژاپنی برای از بین بردن چین و چروک دور چشم + عکس

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید