تصور می شد یحیی گل محمدی برای فصل جدید رضا اسدی را نخواهد اما برخلاف تصورات گل محمدی به باشگاه اعلام کرد که این بازیکن را می خواهد.

 اصرار یحیی گل محمدی برای ماندن رضا اسدی

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی،  رضا اسدی فصل گذشته با قراردادی ۱۰ میلیاردی به پرسپولیس پیوست که البته گفته می شد این مبلغ قرارداد با آپشن هایی که داشت به این رقم رسید. البته از اسدی توقعات بیشتری می رفت. با توجه به این موضوع تصور می شد که یحیی گل محمدی برای فصل جدید این بازیکن را نخواهد اما برخلاف تصورات گل محمدی به باشگاه اعلام کرد که این بازیکن را می خواهد.

در اقدامی قابل توجه وقتی نماینده رضا اسدی با مسئولان این باشگاه وارد مذاکره شد به مدیر برنامه های این بازیکن اعلام می شود با توجه به اینکه فصل گذشته این بازیکن عملکرد خوبی نداشته باید عدد رقم قراردادش را پایین بیاورد و به نصف برساند. موضوعی که باعث شد نشست اول طرفین به نتیجه نرسد. بعد از این نشست در فضای مجازی این طور مطرح شد که اسدی رقم ۱۲ میلیاردی پیشنهاد داده اما مدیر برنامه های او تاکید کرد بحث مالی با پرسپولیس ندارند و مشکل اصلی را خود گل محمدی می داند.

طبق آخرین پیگیری ها سرمربی سرخپوشان هم از باشگاه گلایه کرده که چرا در مذاکره با اسدی روند رایزنی ها به توافق منجر نشده است با این حال هنوز نه پرسپولیس از خواسته اش کوتاه می آید و نه اسدی حاضر است با رفع نشدن مشکلاتی که مطرح کرده پای قرارداد نهایی باشد. اینکه باشگاه پرسپولیس برخلاف میل سرمربی این تیم نمی خواهد توافقی با اسدی داشته باشد در نوع خودش جالب است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید