بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فجر انرژی خلیج فارس شد

گزارش وضعتی بورس ۱۵ تیر ۱۴۰۱ / بورس هفته را با چراغ قرمز تمام کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۸ هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۵میلیارد و ۳۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۹۵۸میلیارد تومان در بیش از ۳۲۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۸ هزار و ۴۷۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۲هزار و ۵۹۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فجر انرژی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تبریز و بیمه دانا با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۶۵۱میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۴۱میلیارد تومان در ۱۹۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۱۳۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت لاوان، بیمه سامان و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید