۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 55371195

با حضور مأموران در محل و طی تحقیقات میدانی مشخص شد افرادی با سلاح کلاش به سمت اعضای یک خانواده اقدام به تیراندازی کرده و با قتل دختر بچه ۶ ساله و مجروح ساختن پدر خانواده سریعا از محل متواری می‌شود.  

کودک ۶ ساله در خاش به قتل رسید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی خاش با بیان اینکه تیراندازی به دلیل اختلافات مالی جان کودک ۶ ساله خاشی را گرفت گفت: با اقدام به موقع پلیس چهار نفر از مظنونان این حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حبیب رازدار روز چهارشنبه اظهارداشت: در پی تماس شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان خاش بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و طی تحقیقات میدانی مشخص شد افرادی با سلاح کلاش به سمت اعضای یک خانواده اقدام به تیراندازی کرده و با قتل دختر بچه ۶ ساله و مجروح ساختن پدر خانواده سریعا از محل متواری می‌شود.  

فرمانده انتظامی خاش تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و در پی تحقیقات اولیه پلیس و اظهارات اعضای خانواده و شاهدان در صحنه مشخص شد متهم با انگیزه تسویه حساب شخصی و در پی اختلافات مالی قبلی اقدام به تیراندازی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در همان لحظات اولیه و با سرعت عمل پلیس در این رابطه چهار نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند و پرونده جهت تحقیقات تکمیلی و معرفی متهمان به مراجع قضایی در دست اقدام است که متعاقبا جزئیات آن اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید