وزیر دفاع روسیه گفت: عملیات نظامی روسیه در اوکراین تا رسیدن به تمام اهداف تعیین شده توسط ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور این کشور ادامه خواهد داشت.

به عملیات خود در اوکراین تا تحقق اهداف تعیین شده ادامه می‌دهیم

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از الجزیره نوشت: سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در دیدار با مقامات وزارت دفاع این کشور با انتقاد از عملکرد غربی‌ها در قبال جنگ اوکراین گفت که غرب به تامین تسلیحات اوکراین برای طولانی شدن درگیری در اوکراین ادامه می‌دهد.

وی گفت عملیات نظامی روسیه در اوکراین تا رسیدن به تمام اهداف تعیین شده توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور ادامه خواهد داشت.

این اظهارات وزیر دفاع روسیه پس از آن ایراد شد که ولادیمیر پوتین به وزیر دفاع کشورش دستور داد که «عملیات ویژه نظامی» در اوکراین باید ادامه یابد.

پوتین خطاب به وزیر دفاع این کشور گفت: «واحدهای نظامی از جمله گروه شرق و گروه غرب باید به برنامه‌های از پیش تعیین شده خود در اوکراین ادامه دهند. امیدوارم که همه چیز در مسیر خود همانگونه که تاکنون در لوهاسنک اتفاق افتاده، ادامه یابد.»

جنگ روسیه در اوکراین از ۲۴ فوریه آغاز شده و به رغم تلاش‌های غرب برای به شکست کشاندن مسکو از طریق اعمال تحریم‌های مختلف از جمله در عرصه اقتصادی، عملیات روسیه همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید