تصور می‌شود که فقدان سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده و عزم برای مبارزه برای جام‌ها بخشی از دلیل تمایل او به ترک است.

غیبت ادامه‌دار رونالدو در تمرینات منچستریونایتد / ستاره پرتغالی رفتنی شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، اتلتیک می‌گوید کریستیانو رونالدو برای دومین روز متوالی در تمرینات منچستریونایتد حضور ندارد. 

بازیکنان ملی پوش یونایتد قرار بود روز دوشنبه به کمپ کارینگتون بازگردند اما رونالدو با ذکر مشکلات خانوادگی غایب بود.

در حال حاضر مشخص نیست که بازیکن ملی پوش پرتغالی چه زمانی برمی‌گردد و یونایتد قرار است روز جمعه برای تور تایلند و استرالیا انگلیس را ترک کند.

اتلتیک در آخر هفته گزارش داد که رونالدو ۳۷ ساله مایل است در صورت دریافت پیشنهاد مناسب در این پنجره، منچستریونایتد را ترک کند.

تاد بوهلی، مالک جدید چلسی، با خورخه مندز، ایجنت رونالدو ملاقات کرد تا درباره وضعیت او و ایده انتقال او به چلسی صحبت کند.

تصور می شود که بایرن مونیخ نیز در مورد وضعیت او صحبت کرده باشد، در حالی که ناپولی نیز به نظر می رسد به این موضوع علاقه مند است.

گفته می شود دیدگاه یونایتد این است که رونالدو در تابستان امسال فروشی نیست. ۱۲ ماه از قراردادی باقی مانده که تابستان گذشته از یوونتوس به یونایتد پیوست. همچنین یک گزینه تمدید در قرارداد او برای یک سال دیگر وجود دارد.

او فصل گذشته ۲۴ گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند و به عنوان بهترین گلزن یونایتد به پایان فصل رسید، اما نتوانست به آنها کمک کند تا به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند.

تصور می‌شود که فقدان سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده و عزم برای مبارزه برای جام‌ها بخشی از دلیل تمایل او به ترک است.

گفته می شود رونالدو نگران عدم پیشرفت در داخل و خارج از زمین بوده، در حالی که یک بند در قرارداد همه بازیکنان یونایتد به عنوان یک قاعده کلی کاهش دستمزد ۲۵ درصدی را قید می کند.

در همین حال، اریک تن هاگ امیدوار است که به گزینه‌های نیمکت خود بیافزاید. تایرل مالاسیا، مدافع چپ فاینورد در حال تکمیل آخرین مراحل پزشکی خود است، در حالی که اتلتیک روز دوشنبه فاش کرد که کریستین اریکسن به صورت شفاهی با پیوستن به باشگاه موافقت کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید