هاشم شعفی معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی، درباره خبر کودک ربایی در تبریز توضیحاتی داد.

ماجرای جنجالی کودک ربایی در تبریز چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی از تکذیب کودک ربایی در تبریز خبر داد.

هاشم شعفی معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران در پی انتشار خبر  کودک ربایی نافرجام در تبریز ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: خبر کودک ربایی صحت نداشته و روز دوشنبه با گزارشات مردمی مبنی بر مزاحمت  کودک در خیابان شمس تبریزی بلافاصله پلیس در محل حضور یافته نسبت به دستگیری فرد مزاحم اقدام کرد.

این مقام انتظامی افزود: پس از بررسی های لازم مشخص شد فرد دستگیر شده دارای اختلالات روحی و روانی بوده و در کنار مادر کودک با ایشان صحبت و به وی خیره شده بود که به علت حرکات روحی و روانی این فرد اطرافیان کودک تصور می نمایند که وی قصد ربایش کودک را داشته است .

وی گفت: با هماهنگی مقامات قضایی فرد دستگیر شده پس از بررسی های لازم در اختیار بهزیستی قرار خواهد گرفت.

شعفی با رد شایعه تبعه افغانستانی بودن فرد دستگیر شده خاطرنشان کرد: با انجام تشخیص هویت توسط پلیس آگاهی مشخص شد فرد دستگیر شده اهل ساکن یکی از استان‌های کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی از هوشیاری و همکاری خوب مردم تبریز تشکر کرد و از رسانه‌ها خواست اخبار حوادث و اتفاقات را  از منابع موثق دریافت و انتشار دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید