جزایر کرگولن که بیشتر به جزایر ویران شناخته می‌شوند، در ۲۰۵۱ مایلی نزدیکترین تمدن قرار دارند. این یکی از منزوی‌ترین مکان‌ها برای تعطیلاتی دورافتاده در جزیره است و مناظر بایر و بادی آن باعث می‌شود که کاملا مرکز به نظر برسد.

مکان‌هایی برای لذت بردن از تنهایی

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: به دنبال مکانی برای تعطیلات هستید که در آن از ازدحام افراد دیگر اذیت نشوید؟ پس این جزایر دورافتاده برای شما مناسب خواهند بود، زیرا از تمدن دور هستند. می‌توانید چند روز را در آنجا بگذرانید تا به درون خود برسید. این یک تجربه شدید است که انزوای کامل را جذب می‌کند. برخی از این مکان‌ها افراد بسیار کمی در آن زندگی می‌کنند و هیچ مرکز خرید یا مرکز خرید پر زرق و برقی در اطراف وجود ندارد که جمعیت تعطیلات را جذب کند. این جزایر را برای یک تجربه فراموش نشدنی و یک بار در طول زندگی در تعطیلات جزیره دورافتاده ببینید:

جزایر ویران

جزایر کرگولن که بیشتر به جزایر ویران شناخته می‌شوند، در ۲۰۵۱ مایلی نزدیکترین تمدن قرار دارند. این یکی از منزوی‌ترین مکان‌ها برای تعطیلاتی دورافتاده در جزیره است و مناظر بایر و بادی آن باعث می‌شود که کاملا مرکز به نظر برسد.

این جزایر به جز ۴۰-۱۰۰ دانشمندی که در آنجا زندگی و کار می‌کنند، جمعیت محلی ندارند. اگر می‌خواهید سرمای عمیق‌تر از سردی استخوان را تجربه کنید، این مکان برای شماست، زیرا با یخچال‌های عظیمی که تقریبا ۱۰۰ مایل امتداد دارند پوشیده شده است. این یک مکان فوق العاده با کانون فعالیت‌های آتشفشانی است، بلندترین قله با ارتفاع ۶۴۴۵ فوت.

کسانی که در جستجوی یک تعطیلات دورافتاده در جزیره هستند می‌توانند از این جزایر دیدن کنند. با کشتی Marion Dufresne که یک قایق تحقیقاتی است که تجهیزات را برای دانشمندان می‌آورد و آنها را به جزایر می‌برد، می‌توان به آنجا رسید. با حدود ۱۸۰۰۰ دلار، می‌توانید برای خود یک کابین در کشتی رزرو کنید که ایستگاه‌های پیت دیگری نیز دارد، بسیار جذاب‌تر و راحت‌تر از جزایر ویران.

مکان‌هایی برای لذت بردن از تنهایی

اسپیتسبرگن

دو چیز شگفت انگیز در جزیره اسپیتسبرگن وجود دارد، خزانه جهانی بذر سوالبارد و خرس‌های قطبی. اگرچه احتمالا به شما اجازه ورود به طاق امن بذر Svalbard که از دانه‌های همه گیاهان جهان محافظت می‌کند، نخواهید بود، ممکن است با یک خرس قطبی، خوب یا بد، برخورد شخصی داشته باشید! این جزیره بزرگترین جزیره نروژ است و پوشیده از برف است.

مکان‌هایی برای لذت بردن از تنهایی

جزیره پیتکرن

پیتکرن به عنوان پناهگاه شورشیان بونتی شناخته می‌شود. آنها در سال ۱۷۹۰ در آنجا ساکن شدند و امروزه این جزیره که یک قلمرو بریتانیا است، یکی از بزرگترین ذخایر دریایی جهان (۸۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع از اقیانوس) است.

جمعیت جزیره را فرزندان شورشیان تشکیل می‌دهند که در نهایت ۴۵ نفر از آن‌ها هستند. این برای تعطیلات دورافتاده ترین جزیره بسیار عالی است، زیرا سفر به آنجا کاملا طاقت فرسا است و افراد کمی مایل به رفتن به آنجا هستند. شما نمی‌توانید با هلیکوپتر یا هواپیما به آنجا برسید. شما باید از تاهیتی به پلی‌نزی فرانسه پرواز کنید، سپس به کشتی تدارکاتی MV Claymore II بروید که به مدت دو شب در پیتکرن پهلو می‌گیرد. برای اکثر مردم، دو شب کافی است تا حس کنجکاوی خود را برای تجربه انزوای کامل برآورده کنند!

می‌توانید با یک دوچرخه چهارچرخ سوار شوید، یا بهتر است از کنار باغ‌های موز و انبه، میوه‌های نان و درختان بنیان عبور کنید. اینجا فروشگاهی هست که ۳ روز در هفته به مدت یک ساعت باز است و مردم محلی بیرون از آن می‌نشینند و از آفتاب لذت می‌برند. بازدیدکنندگان معمولا با خانواده‌های محلی می‌مانند. از ویژگی‌های برجسته این جزیره، خط ساحلی گدازه آتشفشانی و سنگ پتروژیلف‌ها و همچنین نقاشی‌هایی است که قرن‌ها پیش توسط پلینزی‌ها ساخته شده است. در زمستان، نهنگ‌های عظیمی وجود دارند که به راحتی می‌توان آنها را دید و شنید و در تابستان می‌توانید در آب‌های فیروزه‌ای استخر سنگی طبیعی به اطراف بپرید.

مردم خوش‌برخورد و صمیمی هستند و اقامت شما در آنجا خاطره‌انگیز خواهد بود، حتی سفر در میان آب‌های بی‌رحمانه دریا!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید