آبشار جادویی رودخانه دان در اوچو ریوس یا آبشارهای هفت طبقه YS که از نهرهای طبیعی در جنوب تغذیه می‌شوند را کاوش کنید. سفری نشاط‌انگیز در کشتی کاتاماران رودخانه دان داشته باشید و یکی از گنجینه‌های ملی نفس‌گیر منطقه را کشف کنید.

بهترین تعطیلات خود را در جامائیکا بگذرانید!

سلام نو-سرویس گردشگری: جامائیکا یک جواهر جزیره‌ای در وسط دریاهای درخشان کارائیب، در حدود ۹۰ مایلی جنوب کوبا است. بیشتر استراحتگاه‌های آن در امتداد سواحل باشکوه خلیج مونتگو در شمال غربی قرار دارند.

زادگاه مشهور پسر مورد علاقه رگی، باب مارلی، پایتخت آن کینگستون در جنوب، موزه‌ای به افتخار او در خود جای داده است. احاطه شده توسط کوه‌های سرسبز آبی و جان کرو، اولین مکان میراث جهانی یونسکو، کینگستون جامائیکا، فرصت‌های فراوانی را برای توقف و بوییدن قهوه در برخی از مزارع قهوه محلی در دامنه‌های سرسبز کوه آبی ارائه می‌دهد.

چه کارهایی انجام دهید؟

در امتداد مایل‌ها سواحل شنی سفید در نگریل به سمت غرب قدم بزنید. غواصی در دریاهای فیروزه‌ای آرام منطقه قبل از اینکه در یکی از رستوران‌های معروف آن لقمه بگیرید.

بهترین تعطیلات خود را در جامائیکا بگذرانید!

از آبشار باشکوه رودخانه دان در پایتخت جزیره اوچو ریوس در شمال دیدن کنید. قطعه‌ای از سومین جزیره بزرگ کارائیب را با خود به خانه ببرید، زیرا نسیم گرم استوایی جامائیکا و آهنگ رگی پر جنب و جوش در روح شما نفوذ می‌کند.

آبشار جادویی رودخانه دان در اوچو ریوس یا آبشارهای هفت طبقه YS که از نهرهای طبیعی در جنوب تغذیه می‌شوند را کاوش کنید. سفری نشاط‌انگیز در کشتی کاتاماران رودخانه دان داشته باشید و یکی از گنجینه‌های ملی نفس‌گیر منطقه را کشف کنید.

روی یک قایق بامبو در میان شکوه استوایی رودخانه آرامش‌بخش مارتا برا در خلیج مونتگو بپیچید و بگذارید همه نگرانی‌های شما محو شود. بابل، اسکای راید یا زیپ لاین در نگریل. قبل از اینکه غروب جامائیکا چند رنگ را ببینید و آن را یک روز بنامید، از طعم جامائیکا با چند مرغ تند و سریع لذت ببرید.

بهترین تعطیلات خود را در جامائیکا بگذرانید!

مکان‌های دیدنی

فستیوال‌های زیادی در این جزیره وجود دارد، از جمله جشن تولد سالانه باب مارلی در نگریل در هفته اول فوریه و Reggae Sunsplash در جولای/آگوست. شب‌های تابستان با موسیقی جاز جذاب در جشنواره جاز اوچو ریوس در ماه ژوئن گرم می‌شود.

در عمارت باشکوه دوون هاوس، خانه اصلی اولین میلیونر سیاهپوست جامائیکا، جورج استیبل، در کینگستون، درباره تاریخ جامائیکا چیزهای جدید بیاموزید.

بهترین تعطیلات خود را در جامائیکا بگذرانید!

با بازدید از رز هال، یک عمارت به سبک گرجی در خلیج مونتگو، به تاریخ طولانی مزارع جزیره بازگردید. داستان‌های افسانه‌ای ارواح و برده‌داری را کشف کنید که هنوز جزیره را آزار می‌دهند.

و البته، هیچ سفری به جامائیکا بدون غوطه وری در آبشار رودخانه دان در اوچو ریوس دوست داشتنی نخواهد بود.

جامائیکا از بازارهای متنوع گرفته تا گالری‌های هنری و فروشگاه‌های عجیب و غریب با ریزه کاری‌های جزیره‌ای رنگارنگ، چیزی را ارائه می‌دهد که هر خریدار کنجکاو را راضی می‌کند. دلار آمریکا همراه با سایر ارزهای خارجی و کارت‌های اعتباری به طور گسترده پذیرفته شده است.

بازار صنایع دستی هاربر استریت در خلیج مونتگو یکی از بهترین مجموعه‌های هنر و صنایع دستی جزیره را ارائه می‌دهد. برای خرید لباس‌های راستا و صنایع دستی محلی، به بازار "کویا" کینگستون، گویش اصلی منطقه، نگاه کنید.

زندگی شبانه

نگران نباش، شاد باش! وقتی خورشید غروب می‌کند، جامائیکا با آهنگ رگی زنده می‌شود. ریشه‌های جزیره را جشن بگیرید، تلفیقی از میراث آفریقایی و اروپایی، از طریق موسیقی آن و رقصیدن در طول شب.

جامائیکا با بچه‌ها

بچه‌ها را با برخورد با دلفین‌ها در اوچو ریوس تحت تاثیر قرار دهید. یک سفر دریایی کاتاماران خانوادگی رگی داشته باشید که شامل توقفی در مارگاریتاویل جیمی بافت در خلیج عجیب و غریب مونتگو است. یا سوار لوله‌های رودخانه از طریق رودخانه بزرگ در نگریل خنک شوید.

می‌توانید در تالاب آبی جامائیکا، یکی از مکان‌های فیلم بلوغ بروک شیلد با همین عنوان، شنا کنید.

وقتی از فایرفلای، خانه سابق نویسنده یان فلمینگ دیدن می‌کنید، برای یک روز احساس جیمز باند را د اشته باشید. در اینجا، نه تنها یک قطعه آبدار از تاریخ ادبی، بلکه یکی از خیره‌کننده‌ترین مناظر جزیره را نیز خواهید دید.

از قلعه صخره‌ای نزدیک که زمانی توسط کاپیتان مورگان و دیگر دزدان دریایی بدنام کارائیب به عنوان مخفیگاه استفاده می‌شد، بازدید کنید.

بهترین تعطیلات خود را در جامائیکا بگذرانید!

غذا و نوشیدنی

غذاهای جامائیکایی تعطیلاتی را برای حواس ارائه می‌دهد. در حال و هوای جزیره غوطه‌ور شوید و هوس خود را با کمی مرغ تند و تیز لذیذ، فیله ماهی با پوسته گیاهی که با کرم زعفران نارگیل احاطه شده است، یا کیک رام شیرین جامائیکایی سر کنید.

از قهوه معروف جزیره جامائیکا آبی کوهستانی که از قرن نوزدهم در آب و هوای خنک و مه آلود کوه‌های آبی جامائیکا برداشت شده است، لذت ببرید.

چه در کنار دریاهای بی‌پایان استوایی غذا بخورید، چه در حالی که حال و هوای خنک یک تپه سرسبز را احساس می‌کنید، هر روز در تعطیلات جامائیکا دنیایی از عطر و طعم را خواهید دید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید