دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند.

 معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است / تنها فروش و نگهداری تنها سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان و سگ امداد جایز است
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب،دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با جمعی از اهالی رسانه، طی سخنانی به برخی از منکرات در جامعه از جمله سگ گردانی و خرید و فروش سگ‌های زینتی و مخاطرات بهداشتی آنان برای جامعه اشاره کرد و گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش( سگ ولگرد ) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده- جایر نیست اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بر لزوم حفظ شأن شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید نسبت به این جایگاه توجه داشته و برای حفظ آن تلاش کنند.

با تاکید بر همکاری بیشتر رسانه‌ها با این ستاد در راستای معرفی آثار علمی فرهنگی ستاد امر به معروف گفت: راه اندازی پویش امربه معروف ویژه مسئولان موضوعی است که با مشارکت اصحاب رسانه می‌تواند به شیوه مطلوب دنبال شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید