سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب از همه بازیگران سیاسی لیبی خواست تا مسئولیت‌های خود را برعهده بگیرند و ابتکار عمل را برای تشدید تماس‌ها بین خود برای پایان دادن به بن‌بست سیاسی اتخاذ کنند.

هشدار اتحادیه عرب نسبت به عواقب ناگوار انسداد سیاسی در لیبی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب، پس از شکست مذاکرات لیبی، بار دیگر نگرانی خود را از تحولات وضعیت داخلی آن کشور اعلام کرد.

به نقل از البلاد، جمال رشدی، سخنگوی رسمی دبیرکل اتحادیه عرب گفت: دلایلی وجود دارد که شهروندان را بر آن داشت تا در شهرهای مختلف لیبی تظاهرات کنند و اعتراض خود را نسبت به وضعیت عمومی این کشور به ویژه با توجه به تشدید بحران سیاسی، فقدان خدمات اولیه و بازگشت نشانه‌های تفرقه در نهادهای اقتصادی لیبی اعلام کنند.

این سخنگو با محکوم کردن اقدامات شبه‌نظامیان یا خرابکاری و تخریب تأسیسات عمومی دولت لیبی اعلام کرد اینگونه اقدامات نه تنها کمکی به حل بحران نمی‌کند بلکه اوضاع را بیش از پیش متشنج می‌کند.

جمال رشدی از همه بازیگران سیاسی لیبی خواست تا مسئولیت‌های خود را برعهده بگیرند و ابتکار عمل را برای تشدید تماس‌ها بین خود برای پایان دادن به بن بست سیاسی اتخاذ کنند.

وی گفت نتیجه شکست دست اندرکاران در تکمیل مقدمات اولیه قانون اساسی که شرط لازم برای برگزاری انتخابات ملی است به یک خواست فوری مردمی تبدیل شده و تنها راه تجدید مشروعیت همه نهادهای دولتی لیبی و پایان دادن به بن بست سیاسی کنونی است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید