به گفته وزیر دادگستری تشکیلات خودگردان فلسطین، تحقیقات آمریکا روی گلوله عامل قتل شیرین ابوعاقله پایان یافته و به این نهاد فلسطینی بازگردانده شده است.

آمریکا تحقیقات آزمایشگاهی روی گلوله عامل قتل ابوعاقله را به پایان رساند

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از اسپوتنیک نوشت: «محمد الشلالده» وزیر دادگستری تشکیلات خودگردان شامگاه یکشنبه در سخنانی از پایان تحقیقات آمریکا روی گلوله عامل قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی خبر داد.

وی افزود: تحقیقات آزمایشگاهی دولت آمریکا روی گلوله‌ای که باعث قتل شیرین ابوعاقله شد، پس از گذشت ۲۴ ساعت، پایان یافت و این گلوله تحویل تشکیلات خودگردان فلسطین شد.

الشلالده تاکید کرد: تحقیقات دولت آمریکا بر روی این گلوله در مقر سفارت آمریکا در قدس انجام شد و بدین منظور محققان و متخصصانی از آمریکا به فلسطین سفر کرده و این آزمایشات را انجام دادند.

وزیر دادگستری تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: هدف ما از تحویل گلوله عامل قتل شیرین ابوعاقله به طرف آمریکایی، تسهیل در روند انجام تحقیقات درباره این جنایت بود.

وی افزود: تشکیلات خودگردان فلسطین در انتظار گزارش آمریکا درباره قتل شیرین ابوعاقله است و پس از آن تلاش خواهد کرد عاملان این جنایت محاکمه شده و به سزای عمل خود برسند.

الشلالده تاکید کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین با انجام تحقیقات مستقل و غیر جانبدارانه هیچ مشکلی ندارد و خواهان مجازات عاملان قتل شیرین ابوعاقله است.

گفتنی است روز گذشته منابع فلسطینی از تحویل گلوله عامل قتل شیرین ابوعاقله به آمریکا برای انجام تحقیقات خبر داده بودند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی مدعی شد که در صورت مشخص شدن مسئولیت نظامیان این رژیم در قتل شیرین ابوعاقله متاسف خواهد شد!

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید