هنوز تاریخ دقیق بازی‌های لیگ برتر مشخص نشده است اما اگر بنا به گفته قبلی سهیل مهدی، از ۲۰ مرداد آغاز شود بعد از یک ماه به خاطر اردوی تدارکاتی تیم ملی تعطیل خواهد شد.

سازمان لیگ با درخواست اسکوچیچ موافقت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، با درخواست اسکوچیچ و موافقت سازمان لیگ بازی های لیگ برتر ۲۰ شهریور تعطیل می شود تا تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را به بهانه بازی با اروگوئه و یک تیم دیگر آغاز کند.

هنوز تاریخ دقیق بازی های لیگ برتر مشخص نشده است اما اگر بنا به گفته قبلی سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات از ۲۰ مرداد آغاز شود بعد از یک ماه به خاطر اردوی تدارکاتی تیم ملی تعطیل خواهد شد.

فیفا دی از ۲۸ شهریور آغاز می شود و از آنجایی که بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند تصور می شد اردوی تیم ملی هم از این تاریخ آغاز شود اما سرمربی تیم ملی طی درخواست رسمی از سازمان لیگ تقاضا کرده بازی های لیگ برتر را از ۲۰ شهریور تعطیل کند تا او بتواند اردوی تیم ملی را برگزار کند. اردوی تیم ملی از ۲۰ شهریور تا شروع فیفا دی به نظر می رسد با حضور بازیکنان داخلی برگزار می شود. با  این حال اسکوچیچ در این مدت زمان تصمیم دارد با برگزاری تمرینات نفرات دعوت شده را به هماهنگی و هارمونی لازم از نظر تاکتیکی برساند.

نمایش تیم ملی در برابر الجزایر و در نهایت شکست  در این بازی منجر به اتخاذ این تصمیم از سوی اسکوچیچ شده است. تیم ملی پیش از سفر به اتریش برای بازی با اروگو ئه در تهران و در کمپ تیم های ملی تمرین خواهد کرد. قرار است تیم ملی در فیفا دی پیش رو دو بازی دوستانه انجام دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید