​ آخرین دوره ثبت نام وام ضروری۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد. تسهیلاتی که با نرخ سود ۴ درصد پرداخت می‌شود و اقساط بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. اما پس از آن دیگر خبری از ثبت نام وام ضروری نشد. حالا برخی از رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی ادعای ثبت نام دوباره این تسهیلات را مطرح کرده اند.

خبر مهم برای بازنشستگان | آغاز ثبت نام وام بازنشستگان + جزییات نحوه دریافت و مبلغ اقساط

به گزارش سلام نو، وام بازنشستگان یکی از مطالبات قشر بازنشسته است. وام بازنشستگان وضعیت ثابتی ندارد و شرایط و مولفه‌های مختلفی بر آن تأثیرگذار است. وام بازنشستگان در صورت پرداخت می‌تواند بخشی از دغدغه‌های مالی بازنشتگان عزیز را پاسخ‌گو باشد. وام بازنشستگان در قالب وام ضروری، وام خرید جهیزیه و مواردی دیگر پرداخت می‌شود که شرایط ضامن و بازپرداخت آن متفاوت است. وام بازنشستگان و آخرین اخبار مربوط به آن را می توانید در این خبر بخوانید:

هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.

 اما بررسی سایت رسمی صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد که همچنان درگاه وام ضروری بسته است و خبری هم ثبت نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی نیست.

البته به نظر می‌رسد که شکل گرفتن ادعای ثبت نام وام ضروری۱۲ میلیون تومانی به دلیل صحبت‌های اخیر احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید