سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: برای ما امکان امضای قراداد تبادل اسرا با جنبش حماس وجود ندارد مگر این که شامل آرون شاؤول و هدار گولدن باشد.

رژیم صهیونیستی تبادل اسرا با حماس را مشروط کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از شرط این رژیم برای امضای معامله تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرده برداشت.

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، پس از ویدیوی منتشر شده که وخامت اوضاع سلامتی سرباز اسرائیلی نزد جنبش حماس را نشان می‌داد، اخباری در خصوص احتمال امضای قرارداد تبادل اسرا منتشر شد و ارتش رژیم صهیونیستی از شرط این رژیم برای امضای این قرداد پرده برداشت.

در همین رابطه، ران کوخاو، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: برای ما امکان امضای قراداد تبادل اسرا با جنبش حماس وجود ندارد مگر این که شامل آرون شاؤول و هدار گولدن باشد.

پیشتر گردان‌های عزالدین القسام در تلگرام تصاویری را منتشر کرده بود که این تصاویر نشان می‌داد، هشام السید، سرباز اسرائیلی روی تخت خوابیده، در بستر بیماری قرار دارد و کپسول اکسیژن به وی وصل است.

در این تصاویر همچنین کارت شناسایی هشام السید، تاریخ تولد و شماره نظامی وی نیز دیده می‌شود.

از سوی دیگر، در واکنش به ویدیوی منتشر شده توسط گردان‌های قسام از هشام السید، اسرائیل جنبش حماس را مسئول اوضاع اسرای در بند خود دانست و مدعی شد بازداشت آنها "اقدامی خشونت بار و غیرقابل تصور" است.

گردان‌های القسام چهار نظامی اسرائیلی به نام‌های ابراهام منگستو، هشام السید، هدار گولدن و آرون شاؤول را از زمان حمله اسرائیل به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد.

پیشتر "ابوعبیده" سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از وخامت حال یکی از نظامیان اسیر صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که طی ساعات آینده مدارکی رو می‌کند که این را ثابت می‌کند.

به گفته منابع به دنبال انتشار بیانیه حماس محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره وضعیت اسرا آشفته شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید