نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» با نمایش پوسترها و عکس‌های خلق شده با موضوع حادثه ساختمان متروپل آبادان از ۱۳ تا ۲۱ تیر برپا خواهد بود.

«آبادان روایت همدلی» فردا افتتاح می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مجموعه روایت جهاد، نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» را با نمایش آثاری با موضوع ساختمان متروپل آبادان برپا می‌کند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مجموعه روایت جهاد، نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» را از ۱۳ تا ۲۱ تیر با نمایش آثاری با موضوع ساختمان متروپل آبادان برپا می‌کند.

این نمایشگاه همزمان با چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و با هدف همدردی با مردم داغدار آبادان در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر (عج) برپا می‌شود و شامل ۳۰ عکس و ۱۰ اثر گرافیکی از عکاسان و هنرمندانی از خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر است.

در این نمایشگاه آثار ثبت‌شده عکاسان خوزستانی علی معرف، مرتضی یاقوتی و محمد آهنگر در روزهای سخت آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل آبادان به نمایش در می‌آید. آثار گرافیکی به نمایش در آمده نیز در قالب پوستر توسط هنرمندانی از استان‌های خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر خلق شده است.

اسماعیل قائدی، سعید روئین‌تن، بهنام شیرمحمدی، محمد ترک، محمدرضا دوست‌محمدی، یاسر باغداری، زهرا دباغ، حدیث کاظم‌پور، زهرا صابری و مریم دباغ هنرمندانی هستند که پوسترهایشان در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید