می‌توان گفت شهر مشهد بعد از پایتخت،‌ دومین شهر مهم کشورمان ایران است. دلیل پرمسافر بودن این شهر، وجود حرم پربرکت امام رضا (ع)‌ در آن است. به‌علاوه شهر مشهد،‌ اماکن تفریحی، تاریخی و سیاحتی فراوان دیگری هم دارد که باید قبل از خرید بلیط قطار مشهد تهران از آن‌ها دیدن کنید.

با هتل های متوسط رو به بالای مشهد کاملاً آشنا شوید

مشهد در ۸۵۰ کیلومتری شمال شرق تهران پایتخت ایران قرار دارد. این مکان که در سراسر جهان به عنوان زیارتگاه شناخته می‌شود. حرم امام رضا، امام هشتم شیعیان در این شهر است و هر ساله بیش از ۲۰ میلیون مسلمان برای بزرگداشت زادروز و شهادت وی در این مکان گرد هم می‌آیند. به این ترتیب هتل های مشهد همواره شلوغ و پر رفت و آمد هستند.

معرفی مشهد

علاوه بر وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان، آرامگاه بسیاری از شاعران و نویسندگان ایرانی مشهور نیز در مشهد قرار دارد. این شهر دارای کتابخانه خاورمیانه با سابقه بیش از شش قرن است. مشهد که اکنون میزبان بیش از ۳٫۱ میلیون نفر است، دومین شعر پرجمعیت در ایران است. این شهر مقدس به یکی از اماکن گردشگری پرجاذبه تبدیل شده است و مملو از صحنه‌های هنری پر جنب و جوش است.

مکان هایی برای اقامت

بهار و تابستان تعدادی از بازدیدکنندگان را به مشهد می‌کشاند و مسافران بهتر است از قبل از تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد چارتر، محل اقامت خود را رزرو کنند. اقامتگاه‌های پنج و چهار ستاره و هتل‌های بین‌المللی پالاس، هتل بزرگ سینور، هتل بین المللی قصر طلایی، هتل پارس، هتل پردیسان، هتل هما و هتل‌های متعدد دیگری در مشهد وجود دارند. کسانی که به دنبال رزرو هتل مشهد و اقامت در فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) هستند، می‌توانند از گزینه‌های اقامتی خوبی مانند هتل تارا، بین‌المللی فردوس و هتل خیام پردیسان شوند.

در اینجا قصد داریم هتل‌ های متوسط رو به بالای مشهد را به شما معرفی کنیم.

۱. هتل فردوس مشهد

هتل فردوس، هتلی چهار ستاره و بین‌المللی در مشهد است. این هتل واقع در خیابان امام رضا است و فاصله بسیار کمی تا حرم امام رضا (ع) دارد. کلیه شرایط و امکانات رفاهی در این هتل مهیا است. هتل فردوس ۹۸ اتاق دارد. از مزایای قابل توجه اقامت در این هتل، نزدیک بودن به حرم و بازارهای مهم مشهد است. امکانات هتل شامل لابی مجهز و بزرگ با آکواریوم زیبا، رستوران با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی نت و وای فای، کافی شاپ شبانه روزی، اتاق بازی کودک، پارکینگ مجهز، خشکشویی و وجود کارمندانی با تجربه و مودب است.

۲. هتل پردیسان مشهد

یکی از هتل های مجلل مشهد هتل پردیسان مشهد است که در سال ۱۳۸۰ راه‌اندازی شده است. این هتل در یکی از مناطق خوش آب و هوای شهر مشهد واقع است. دارای فضایی آرام و دلپذیر است. به علاوه هتلی با کیفیت بالاست که مطابق با آخرین استانداردهای هتلداری روز دنیا اداره می‌شود. هتل پردیسان دارای ۱۶۲ اتاق است که دکوراسیونی عالی دارند. از مزایای اقامت در این هتل لذت بردن از چشم‌اندازهای متنوع و زیبای اطراف هتل است که لحظاتی ماندگار برای شما و خانواده‌تان ایجاد می‌کند. کادری مجرب و آموزش دیده هتل را اداره می‌کنند.

امکانات هتل شامل رستوران با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، سفره خانه، کافی شاپ، سالن‌های بزرگ و مجهز، استخر و سونا، آمفی تئاتر، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، باشگاه ورزشی و بدنسازی، پارکینگ، تاکسی و سایر امکانات رفاهی است.

با هتل های متوسط رو به بالای مشهد کاملاً آشنا شوید

۳. هتل تارا مشهد

 این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۷۴ راه‌اندازی شد. اما به دلیل بالا بردن کیفیت و مجهزتر شدن آن در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای بارز اقامت در هتل تارا مشهد، نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) است، به طوری که هتل در خیابانی که انتهایش به حرم وصل می‌شود واقع شده است. زائران می‌توانند تنها ۸ دقیقه پیاده‌روی کنند تا حرم امام رضا (ع) برسند. از دیگر مزایای اقامت در هتل تارا این است که مسافران نزدیک به مکان‌ها و امکاناتی مثل مجموعه گردشگری باغ نادری، مترو و بی‌آرتی خواهند بود.

هتل دارای ۱۱۳ واحد اتاق و سوئیت مجهز است که در ۱۱ طبقه دارند و از امکانات خوبی برخوردار هستند. امکانات رفاهی و مدرن هتلداری بسیاری در این هتل وجود دارند تا لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز برای مسافران ایجاد شود.

۴. هتل توس مشهد

هتلی ۴ ستاره و گردشگری توس مشهد از مجموعه هتل‌های پارسیان است که بیشتر از سی سال در خدمت مسافران و زائران محترم شهر مشهد است. این هتل مدرن و با امکانات در فضایی دلنشین و خوش آب و هوا قرار گرفته است. ۴۴ واحد اقامتی شامل سوئیت‌های مجهز و مدرن، خانه‌های ویلایی و دوبلکس در این مکان قرار گرفته‌اند که دارای امکانات رفاهی عالی هستند. مزیت بارز اقامت در این هتل، لذت بردن از طبیعت و چشم‌انداز زیبای اطراف هتل است. شما در هر فصلی از سال می توانید رزروهتل توس مشهد را برای اقامت خود انتخاب کنید و از فضای دنج آن لذت ببرید.

کافی شاپ، آتلیه، رستوران‌های پرآوازه دماوند و الوند، سالن‌های مجهز و بزرگ خورشید، سفره خانه، زمین بازی کودکان، سالن‌های ورزشی دوچرخه و تنیس، وای فای، آرایشگاه و سایر امکانات رفاهی دیگر در این هتل وجود دارد.

۵. هتل جواد

هتل جواد مشهد، هتلی فوق‌العاده و مجهز ۴ ستاره است که در این شهر بسیار معروف است. امکانات ارائه شده در این هتل و پذیرایی ویژه از مهمانان در هتل، از ویژگی‌های بارز هتل جواد است. تمامی نیازهای مسافران از قبل پیش‌بینی می‌شود و به موقع فراهم می‌شود. امکانات مناسب هتل اوقات بسیار دلنشین و خوشایندی را برای افراد ایجاد می‌کند.

امکانات هتل شامل سرویس ۲۴ ساعته، سیستم مناسب گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون با شبکه‌های داخلی و بین‌المللی، اینترنت پرسرعت و سایر امکانات رفاهی مناسب است. مزیت فوق‌العاده این هتل و عاملی که باعث معروف‌تر شدن آن شده است، نزدیکی آن به حرم مطهر است. این هتل، یکی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا است.

با هتل های متوسط رو به بالای مشهد کاملاً آشنا شوید

۶. هتل سلام

هتل ۴ ستاره سلام در شهر مشهد قرار دارد. این هتل ساختمانی مدرن و مجهز دارد که دارای ۱۳ طبقه است. مشاهده چشم‌اندازهای اطراف شهر از این هتل به خوبی میسر است. هتل سلام ۱۴ واحد اتاق، ۴ آپارتمان و ۲۰ سوئیت دارد. طراحی این هتل مطابق با آخرین استانداردهای گردشگری است. این هتل تنها دو کیلومتر با حرم فاصله دارد، بنابراین زائرین به راحتی می‌توانند خود را از هتل به حرم برسانند.

امکانات هتل شامل استخر و سونا، رستوران‌های مجهز، سالن‌های همایش، کافی و شاپ و موارد متعدد دیگر است.

۷. هتل آدینا مشهد

اگر به دنبال سفر به شهر زیارتی مشهد هستید،‌ همینطور می‌خواهید هتلی ۳ ستاره و اقتصادی برای اقامت خود رزرو کنید، هتل هتل با امکانات آدینا مشهد را انتخاب کنید. این هتل فوق‌العاده و اقتصادی در خیابان امام رضا قرار دارد و فاصله بسیار نزدیکی تا حرم مطهر دارد. جالب است بدانید که این هتل به تازگی تأسیس شده است و از هتل های مدرن مشهد است. کادر مجرب هتل، با انگیزه و پرتلاش هستند تا مسافرین و زائرین محترم اوقات خود را در این اقامتگاه سپری کنند. فضای مناسب و امکانات عالی هتل، همه ساله افراد زیادی را از شهرهای مختلف به این هتل می‌کشاند.

هتل دارای ۶۹ واحد شامل سوئیت رویال یک تخته و دو تخته، واحدهای وی‌آی‌پی، توئین و سینگل است. امکانات مناسب هتل شامل رستوران مدرن، کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاه و دیگر امکانات رفاهی هتلداری است.

۸. هتل هاترا مشهد

هتل هاترا، هتلی سه ستاره است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده است. هتل هاترا شامل ۹ طبقه است که در آنها امکانات رفاهی مناسبی به مسافران ارائه می‌شود. مزایای اقامت در این هتل فاصله نزدیک آن به حرم و نزدیکی به اماکن دیدنی و تجاری مشهد است.

امکانات هتل شامل رستوران، صندوق امانات،‌ پرسنل آموزش دیده، کافی شاپ شبانه روزی، لابی مجهز، دکوراسیون مدرن و سایر امکانات مناسب است.

با هتل های متوسط رو به بالای مشهد کاملاً آشنا شوید

۹. هتل مشهد

هتلی ۴ ستاره و با امکانات است که نزدیک به حرم قرار دارد. این هتل قدمتی بالا دارد و در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده و در سال ۱۳۷۶ بازسازی شده است. امکانات هتل براساس آخرین استانداردهای هتلداری روز دنیا برای مسافران فراهم شده است. سالن ورزشی و بدنسازی، اینترنت پرسرعت رایگان، رستوران بزرگ با ظرفیت زیاد، رستوران با غذاهای ایرانی و خارجی، لابی، کافی شاپ شبانه‌روزی و سایر موارد از امکانات مناسب این هتل هستند.

کلام آخر

می‌توان گفت شهر مشهد بعد از پایتخت،‌ دومین شهر مهم کشورمان ایران است. دلیل پرمسافر بودن این شهر، وجود حرم پربرکت امام رضا (ع)‌ در آن است. به‌علاوه شهر مشهد،‌ اماکن تفریحی، تاریخی و سیاحتی فراوان دیگری هم دارد که باید قبل از خرید بلیط قطار مشهد تهران از آن‌ها دیدن کنید. به‌این‌ترتیب مکان‌های اقامتی متعددی در مشهد قرار دارد تا مسافران با خیال راحت به گشت‌وگذار در این شهر بپردازند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید