محمد بن زاید آل نهیان، رییس امارات متحده عربی در پیامی به حجت‌الاسلام رئیسی، رییس‌جمهور کشورمان حادثه زلزله هرمزگان را تسلیت گفت.

رییس امارات به رئیسی حادثه زلزله هرمزگان را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو به نقل از، خبرگزاری رسمی امارات امروز یکشنبه اعلام کرد: محمد بن زائد آل نهیان رئیس امارات متحده عربی با ارسال پیامی به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، حادثه زلزله در هرمزگان که ۵ کشته و ۸۴ زخمی بر جاگذاشت را تسلیت گفت.

در این پیام، رئیس امارات متحده عربی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، طلب شفای عاجل برای آسیب دیدگان ناشی از این زلزله، داشته است.

بنابراین گزارش، محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی و نخست وزیر امارات نیز در پیامی مشابه این حادثه غم انگیز را به رئیس جمهوری ایران تسلیت گفته است.

گفتنی است زلزله ۶.۱ ریشتری ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد روز شنبه «بندرخمیر» در استان هرمزگان را لرزاند. پس‌ازآن دو زمین‌لرزه دیگر بالای ۶ ریشتر استان را تکان داد.زمین‌لرزه نخست در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد. این زمین‌لرزه در شهر بندرعباس هم احساس شد.

در پی وقوع زمین‌لرزه ۶.۳ ریشتری و دو زمین‌لرزه ۶.۱ ریشتری مردم شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرخمیر و بندرلنگه به خیابان‌ها آمده‌اند. آخرین آمارها حکایت از کشته شدن پنج نفر در جریان این زلزله دارد. گفته می‌شود خسارت به منازل مسکونی در برخی مناطق ۱۰۰ درصدی است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید