۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 55370039

برای لذت بردن از یک سفر و به جا ماندن خاطره‌ای خوش، چندین عامل نقش دارند. از جمله این عوامل می‌توان به محل و شرایط اقامت، آب و هوا، خلق و خوی مردم شهر مقصد، غذاها، رستوران‌ها و فاکتورهای بسیار دیگری اشاره کرد.

۵ فست فود برتر شیراز

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر شما قبل از سفر به هر شهری، یک لیست کامل از رستوران‌ها و هتل‌های آن شهر داشته باشید. می‌توانید گزینه‌های بهتری متناسب با سلیقه خود داشته باشید. و در نتیجه لذت بیشتری از سفر خود می‌برید.

فست فود به عنوان یک غذای پر طرفدار و دلچسب در دنیا به شمار می‌رود. اما نکته مهم در انتخاب این غذا، اطمینان از کیفیت و سلامت آن است. بنابراین باید در انتخاب رستوران ارائه دهنده فست فود نهایت دقت را به خرج دهیم.

هدف ما از نگارش این مقاله معرفی ۵ فست فود برتر شیراز، برای کسانی به فست فود علاقه دارند. یا در خانواده خود افرادی را دارند که غذاهای مورد علاقه‌شان غذاهای سریع یا همان فست فود است.

۵ فست فود برتر شیراز

رستوران پانارامیک در صدر لیست ۵ فست فود برتر شیراز

رستوران پانارامیک، یکی از ۵ رستوران واقع در هتل شیراز است. که نه تنها در میان مسافران، بلکه در میان شیرازی‌ها نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. قیمت‌های مناسب غذاهای این رستوران با توجه به فضا، معماری و دکوراسیون بی نظیر این رستوران، آن را در میان ۵ فست فود برتر شیراز قرار می‌دهد.

این رستوران در طبقه سیزدهم هتل بزرگ شیراز قرار دارد. با حضور در این رستوران شما می‌توانید بر فراز کوه‌ها اطراف شیراز غذا میل کنید. و از فضای زیبا و چشم‌انداز بی‌نظیری که در مقابلتان است لذت ببرید.

۵ فست فود برتر شیراز

در این رستوران انواع پیش‌غذاها، برگرها، هات‌داگ و ساندویچ‌ها، انواع کنتاکی، انواع تاکو مکزیکی، انواع پیتزاها و سالادها سرو می‌شود. و شما می‌توانید متناسب با سلیقه‌تان غذای مورد نظر را انتخاب و از کیفیت و طعم غذا نهایت لذت را ببرید.

سرزمین سوخاری یک پیشنهاد شگفتانگیز در لیست ۵ فست فود برتر شیراز

سرزمین سوخاری یکی از بهترین رستوران‌های فست فود در شیراز به شمار می‌رود. طعم و کیفیت غذاهای این رستوران کم‌نظیر است.

سرزمین سوخاری نیز یکی از مکان‌های مورد علاقه مردم شیراز است. استقبال بسیار زیاد از غذاهای این فست فود باعث شده است تا این رستوران در لیست ۵ فست فود برتر شیراز قرار بگیرد. هم‌چنین این استقبال موجب شده است تا این رستوران در ۴ منطقه شیراز شعبه داشته باشد. این مناطق شامل شعبه چنچه، شعبه کسائی، شعبه قدوسی و شعبه قصرالدشت است.

آدرس شعب نام برده شده به شرح زیر است:

شعبه قصرالدشت: قصرالدشت، خیابان دانش آموز(ساحلی) نبش کوچه ۵

شعبه قدوسی: قدوسی شرقی، تقاطع خیابان امام حسین و خیابان تلویزیون

شعبه کسائی: معالی آباد، بلوار شهید کسایی، نبش کوچه ۶ گرامی

شعبه چنچه: خیابان جهاد سازندگی، حد فاصل چهارراه چنچنه و فلکه گاز

سرزمین سوخاری شیراز، دارای امکان سفارش آنلاین نیز هست. شما هر کجای شیراز که باشید می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه این رستوران را پیدا کرده و غذای دلخواهتان را سفارش دهید.

مجموعه باغ رستوران نامیا شیراز، یک پاتوق همیشگی

مجموعه باغ رستوران نامیا، با ارائه خدمات کم‌نظیر و هم‌چنین فضایی دل‌نشین و آرام با طبیعت دوست‌داشتنی یک انتخاب مناسب برای شیرازها و هم‌چنین مسافران شیراز خواهد بود.

این مجموعه رستوران در یکی از نقاط خوش آب و هوای شیراز قرار دارد. مهمانان این مجموعه با حضور در یک فضای زیبا و دوست‌داشتنی، به همراه موسیقی آرام بخش یک روز به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند.

۵ فست فود برتر شیراز

این مجموعه رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود را با بهترین و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. یکی از دلایل شهرت و استقبال مردم و مسافران شیراز، طبیعت زیبا و دل‌انگیز این رستوران است.

همه این عوامل باعث شده است تا این رستوران در لیست ۵ فست فود برتر شیراز قرار بگیرد. و خانواده‌هایی که اعضای کودک و جوانشان فست فود می‌پسندند می‌توانند از غذاهای سنتی و ایرانی این مجموعه رستوران استفاده کنند.

آدرس: بلوار دکتر حسابی، کوچه ۳۸ دکتر حسابی، تقاطع حاجی پور، رستوران نامیا

تلفن تماس: ۰۹۱۷۸۶۵۷۲۷۲ - ۰۹۱۷۸۶۵۷۳۷۳ - ۰۷۱۳۶۵۴۸۵۷۳

برگرهای تخصصی لاویا، یک انتخاب استثنایی برای برگر دوستان در لیست ۵ فست فود برتر شیراز

مجموعه زنجیره‌ای برگرهای تخصصی لاویا با هدف ارائه غذای باکیفیت و سالم و با تمرکز بر ارائه انواع برگر در سال ۱۳۹۲ در شیراز آغاز به کار کرد.

کیفیت و طعم غذاهای این مجموعه در تمام شیراز زبانزد است. اگر می‌خواهید برگرهای خوشمزه یا کیفیت پخت عالی و سالم نوش جان کنید ما به شما برگرهای تخصصی لاویا را پیشنهاد می‌کنیم.

۵ فست فود برتر شیراز

این مجموعه رستوران نیز دارای امکان سفارش آنلاین است. و شما می‌توانید در هر کجای شیراز که حضور دارید از این رستوران غذا سفارش دهید. و اطمینان داشته باشید که به موقع و داغ به دست شما می‌رسد. چون این مجموعه دارای ۱۱ شعبه در شیراز است.

آدرس و شماره تماس شعب مجموعه زنجیره‌ای برگرهای تخصصی لاویا:

شعبه ۱: خیابان معالی آباد، پشت کلانتری، ابتدای گلدشت ۰۷۱-۳۶۲۵۳۲۰۸-۱

شعبه ۲: فرهنگ شهر، خیابان شهید کسائی ۰۷۱-۳۶۲۵۴۹۱۵

شعبه ۳: میدان ولیعصر ۰۷۱-۳۲۲۲۰۹۹۱

شعبه ۴: بلوار پاسارگاد ۰۷۱-۳۸۳۷۳۰۰۰

شعبه ۵: بلوار ستارخان ۰۷۱-۳۶۲۸۱۰۲۰

شعبه۶: بلوار محلاتی جنوبی ۰۷۱-۳۸۴۳۴۸۹۶

شعبه ۷: خیابان خاک شناسی ۰۷۱-۳۲۲۷۲۲۰۰

شعبه ۸: خیابان ذوالانوار شرقی ۰۷۱-۳۲۳۳۷۲۰۷

شعبه ۹: شهر صدرا  ۰۹۱۷۰۰۶۰۰۴۲

شعبه ۱۰: شهرک گلستان ۰۹۱۷۰۰۶۰۰۷۷

شعبه ۱۱: بلوار فدک، روبه‌روی پارک لاله ۰۹۱۰۰۰۵۳۸۲۴

این رستوران در منطقه سعادت‌آباد تهران نیز، برای مشتریان تهرانی خود، یک شعبه دارد.

این مجموعه زنجیره‌ای، به دلیل استقبال و کیفیت کم‌نظیر برگرهای خود در لیست ۵ فست فود برتر شیراز قرار دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اگر مسافر شهر شیراز هستید، حتما برگرهای تخصصی لاویا را امتحان کنید.

رستوران و فست فود بیرون بر چنگال در لیست ۵ فست فود برتر شیراز

این رستوران نیز، یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های شیراز محسوب می‌شود. کیفیت غذاهای این رستوران در میان شیرازی‌ها بسیار مشهور و معروف است.

از جمله ویژگی‌های مهمی که این رستوران را در لیست ۵ فست فود برتر شیراز قرار داده است، کیفیت و تنوع غذایی این رستوران است. این رستوران علاوه‌بر ارائه انواع فست فود، غذاهای سنتی مانند انواع کباب و غذاهای دریایی را نیز دارد.

بنابراین خانواده‌های ایرانی با هر ضاعقه و تنوع سلیقه‌ای می‌توانند به این رستوران مراجعه کنند. غذایی خوشمزه و باکیفیت را در فضایی آرام و زیبا نوش جان کنند.

۵ فست فود برتر شیراز

آدرس رستوران: قدوسی شرقی، خیابان صداوسیما، نبش کوچه ۵

تلفن‌های تماس: ۰۷۱۱۳۸۳۲۹۷۰۳- ۰۷۱۳۸۴۴۶۵۳۱- ۰۷۱۳۸۴۴۴۶۵۳۰

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید