با سیگنال منفی از مذاکرات دوحه قیمت دلار در اولین روز هفته جاری در بازار آزاد در کانال ۳۲ هزارتومان خرید و فروش ‌شد.

ورود دلار به کانال 32 هزار تومان

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، هفته گذشته با انتشار اخبار مثبت درباره مذاکرات برجام قیمت دلار که تا 33 هزار تومان در بازار آزاد بالا رفته بود به 30 هزار تومان و قیمت سکه که تا کانال 16 میلیون تومان پیشروی کرده بود به 14 میلیون و 500 تومان کاهش یافت. سرانجام با سیگنال منفی از مذاکرات دوحه قیمت دلار در اولین روز هفته جاری در بازار آزاد در کانال ۳۲ هزارتومان خرید و فروش ‌شد و قیمت سکه به 15 میلیون و 500 تومان رسید. همچنین بازار بورس قرمز شد.
 
دیروز قیمت سکه امامی کاهش یافت و با ریزش ۹۷ هزارتومانی، ۱۵، ۵۴۹، ۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد و چهل‌ونه هزار) تومان ارزش‌گذاری شد. قیمت طلا هم پایین آمد. هر اونس طلا، دیروز به ۱، ۸۱۳ (یک هزار و هشت‌صد و سیزده) دلار رسید که نسبت به‌روز قبل، افزایش ۰.۵ درصدی داشته است. قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، دیروز به ۱، ۴۲۶، ۸۰۰ (یک‌میلیون و چهارصد و بیست‌وشش هزار و هشت‌صد) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۲ درصدی داشته است. همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۸۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۶، ۱۸۵، ۰۰۰ (شش میلیون و یک‌صد و هشتادوپنج هزار) تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار متشکل، دیروز به ۲۷، ۵۹۹ (بیست‌وهفت هزار و پانصد و نودونه) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۰۳ درصدی داشته است. یورو در صرافی ملی دیروز با افزایش ۰.۰۶ درصدی، از ۲۸، ۶۴۲ (بیست‌وهشت هزار و شش‌صد و چهل‌ودو) تومان به ۲۸، ۶۶۲ (بیست‌وهشت هزار و شش‌صد و شصت‌ودو) تومان رسید.
آخرین نرخ سکه
قیمت سکه امامی به ۱۵, ۵۴۹, ۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد و چهل‌ونه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶۳ درصدی داشته است. نیم‌سکه، دیروز به ۸، ۴۵۰، ۰۰۰ (هشت میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است. همچنین ربع‌سکه بدون تغییر نسبت به ۲ روز پیش، ۵، ۴۰۰، ۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد. هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۳، ۱۰۰، ۰۰۰ (سه میلیون و یک‌صد هزار) تومان قیمت خورد.

بورس قرمز شد
بورس هفته جاری را هم با چراغ‌قرمز آغاز کرد و شاخص کل این بازار بیش از ۱۲ هزار واحد کاهش یافت. در معاملات دیروز شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۸۳ واحد کاهش یافت و در رقم یک‌میلیون و ۵۰۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۴۲۷۸ واحد کاهش رقم ۴۱۷ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۶۲ هزار معامله به ارزش ۳۷ هزار و ۹۲۹ میلیارد ریال انجام شد. فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس، ایران‌خودرو، بانک ملت و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیش‌ترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در آن‌سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابرس با ۲۰۲ واحد کاهش تا رقم ۲۰ هزار و ۲۰۹ واحد نزول کرد. معامله‌گران این بازار ۲۳۵ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال انجام دادند. سنگ آهن گوهر زمین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیش‌ترین تأثیر منفی را روی فرابرس گذاشتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید