برخی از محصولات ایران خودرو امروز 11 تیر 1401 رشد یک تا چهار میلیونی در بازار داشتند و برخی دیگر بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

سمندLX چهار میلیون گران‌تر شد +جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، رصد بازار نشان دهنده آن است که با پایان مذاکرات قطر که اخبار خوشی به همراه نداشت از یک سو و افزایشی شدن نرخ دلار از سوی دیگر امروز قیمت خودرو در بازار شکل افزایشی به خود گرفت و این افزایش برای «سمندLX» به 4 میلیون تومان رسید.

فعالان بازار بر این نکته تاکید می کنند نوسان رو به بالای قیمت دلار در روزهای اخیر موجب شد تا سد مقاومتی بازار خودرو پس از چند روز مقاومت برای افت قیمت و یا ثبات بودن بالاخره شکست و امروز از میان 8 محصول ایران خودرو 5 خودرو رشد قیمت داشتند و سه خودرو نیز با ثبات در بازار عرضه شدند.   

فعالان بازار خودرو همچنان بر این نکته تاکید می کنند تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار موجب شده تا بازار خودرو این روزها در رکود بسر ببرد و خبری از مشتری در بازار نباشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار رکورد رشد قیمت در بازار را شکست و با رشد 4 میلیونی در بازار 304 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت «سمندLX با موتورEF7» هم رشد 2 میلیونی در بازار داشت قیمت آن به 353 میلیون تومان رسید.اما «سمند سورن پلاس» هم امروز 358 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و 510 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا معمولی» هم با افزایش یک میلیونی 400 میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «رانا پلاس» هم تغییر قیمتی نداشت و 308 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 امروز هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با این شرایط «پژو 207 دنده‌ای» در بازار  399 میلیون قیمت خورد و رشد یک میلیونی داشت و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم 405 میلیون تومانی باقی ماند.

ایران 11

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید