نیویورک تایمز مدعی شد دونالد ترامپ در نظر دارد اوایل ماه جاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام نامزدی کند تا توجه هوادارانش را از جلسات کمیته قضایی ۶ ژانویه درباره حمله به کنگره منحرف کند

ترامپ به‌زودی نامزدیش در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ در نظر دارد به منظور منحرف کردن توجه هوادارانش از دادگاه ۶ ژانویه، در اوایل ماه جاری برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام نامزدی کند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در نظر دارد به منظور منحرف کردن توجه هوادارانش از جلسات دادگاه کمیته ۶ ژانویه، در اوایل ماه جاری برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام نامزدی کند.

نیویورک تایمز مدعی شد دونالد ترامپ در نظر دارد اوایل ماه جاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام نامزدی کند تا توجه هوادارانش را از جلسات کمیته قضایی ۶ ژانویه درباره حمله به کنگره منحرف کند.

براساس گزارش نیویورک تایمز، ترامپ با اعلام قصد خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴، بسیاری از مشاورانش را در شبکه اجتماعی تروث سوشیال متعجب کرده است.

این در حالی است که در پی حمله طرفداران ترامپ به کنگره در ژانویه ۲۰۲۰، ترامپ از فعالیت در شبکه های اجتماعی توییتر، فیسبوک و اینستاگرام محروم شده و تنها در شبکه اجتماعی کوچک خود به نام تروث سوشیال فعالیت می کند.

بر این اساس، نیویورک تایمز علت دیگر این اقدام ترامپ را رقابت با «ران دیسانتوس» فرماندار محبوب فلوریدا و رقیب احتمالی وی در انتخابات که شهرت و طرفداران وی روز به روز بیشتر می شود، عنوان کرده است.

بسیاری از جمهوری خواهان معتقدند سیاست های دیسانتوس مشابه سیاست های ترامپ است اما همچون ترامپ شخصیت تفرقه اندازانه و غیرقابل پیش بینی ندارد.

این در حالی است که ترامپ پیش از این بارها اعلام کرده بود که در انتخابات ۲۰۲۴ به عنوان نامزد مستقل ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد اما زمان اعلام این خبر را مشخص نکرده بود.

گفتنی است اغلب نامزدهای ریاست جمهوری تا یک سال پیش از انتخابات، اعلام نامزدی نمی کنند تا زمان رقابت های انتخاباتی به حداقل برسد، اما ترامپ قصد دارد بسیار زودتر از موعد این کار را انجام دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید