تیم ملی اروگوئه روز ۲۳ سپتامبر (یکم مهر) به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و چهار روز بعد هم با قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهد کرد.

اروگوئه برگزاری دیدار با ایران را تایید کرد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از ال پائیس نوشت: تیم اروگوئه در حال حاضر به جام جهانی ۲۰۲۲ راه یافته است و امیدوار به حضوری قدرتمند در این رقابت ها است. اتحادیه فوتبال اروگوئه تلاش می کند دیدارهای دوستانه خوبی در ادامه داشته باشد و بتواند برای جام جهانی آماده شود. 

در همین راستا تیم ملی فوتبال اروگوئه تحت هدایت دیگو آلونسو در شهر وین (اتریش) به مصاف تیم های ایران و قطر می روند. تیم ملی اروگوئه روز ۲۳ سپتامبر (یکم مهر) به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و چهار روز بعد هم با قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهد کرد.

ایگناسیو آلونسو رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه اظهار داشت: درخواست سرمربی ما این بود که با تیم هایی که به جام جهانی راه یافتند بازی کنیم و به همین خاطر این خواسته را در اولویت خود قرار دادیم.

لازم به یادآوری است که "لاسلسته" پیش از این سه بازی دوستانه پس از راهیابی به جام جهانی انجام داده است که در آنها مکزیک و پاناما را شکست دادند و برابر ایالات متحده به تساوی رسیدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید