بر اساس مشاهدات خودروی «ری‌را» که در معرض نمایش قرار گرفته بیشتر به یک کانسپت شباه

«سانتافه ایرانی» چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می‌آید؟ + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، ایران خودرو از محصول جدید خود «ری‌را» برای دومین بار و با حضور وزیر صمت، رونمایی کرد. این محصول چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می‌آید؟

ایران خودرو قرار است یک خودروی شاسی‌بلند را با عنوان ری‌را به بازار عرضه کند. این شرکت از محصول جدید خود دو بار تا کنون رونمایی کرده است. این پای «ری‌را» کی به بازار باز می‌شود؟

آنگونه که گفته می‌شود، کراس اور ریرا هنوز به مرحله تولید نرسیده و قرار است سه ماه دیگر آزمون‌های جاده‌ای این خودرو آغاز ‌شود. به گفته وزیر صمت آزمون جاده‌ای این خودرو شهریور انجام می‌شود، آزمون‌های دیگر این خودرو تا پایان سال به نتیجه می‌رسد و نهایتا اوایل سال ۱۴۰۲ می‌توان منتظر بود که ریرا تولید شود و به بازار بیاید.

سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت البته در مراسم رونمایی این را هم گفت که «کراس اوور ملی» ایران خودرو، بر پایه پلتفرم تارا توسعه پیدا کرده است.

ری‌را براساس پلتفرم IKP۱ شرکت پژو – سیتروئن توسعه یافته و در سایت شرکت ایران خودرو در شهرستان بابل در استان مازندران به تولید انبوه می‌رسد. این خودرو در دسته کراس اوورهای B+ قرار می‌گیرد و هم جثه با پژو ۲۰۰۸، نیسان جوک، سیتروئن C۳-XR است (ایمنا).

عدم امکان عکس‌برداری از داخل ری‌را!

به گزارش عصر ایران مراسم رونمایی از ری‌را در حالی برگزار شد که خبرنگاران اجازه نزدیک شدن به خودرو و تصویر برداری داخل آن را نیافتند.

اخبار مرتبط:

رونمایی از محصول جدید ایران‌خودرو به نام ری‌را / فیلم

رونمایی از خودروی جدید ایران خودرو به نام ریرا + قیمت و مشخصات فنی

رونمایی از نخستین خودروی کراس‌اوور ایران‌خودرو

رونمایی از محصول جدید ایران‌خودرو با نام ریرا + قیمت و زمان عرضه

بر اساس مشاهدات خودروی «ری‌را» که در معرض نمایش قرار گرفته بیشتر به یک کانسپت شباهت دارد و همچنان تا رسیدن به مرحله نهایی تولید و ورود به بازار فاصله زیادی دارد.

همچنین باتوجه‌به تجربیات قبلی در مورد شرکت ایران‌خودرو احتمالا نسخه نهایی این خودرو که قرار است روانه بازار شود نسبت به نمونه اولیه که امروز در معرض نمایش قرار گرفت تفاوت هایی خواهد داشت.

۱- ری‌را، محصول جدید ایران خودرو

قیمت ریرا چقدر است؟

هنوز قیمت این خودرو مشخص نیست. اما قبل از این مدیرعامل ایران خودرو گفته بود خودروی ریرا با قیمت حدود ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود! اما با توجه به توضیحاتی که درباره این خودرو داده می‌شود، بعید است قیمت این خودرو حتی در کارخانه ۶۰۰ میلیون تومان باشد.

برخی این خودرو را با پژو ۲۰۰۸ مقایسه می‌کنند. پس با توجه به اینکه قیمت پژو ۲۰۰۸ حدود یک میلیارد است، بسیاری معتقدند قیمت ریرا هم کمتر از یک میلیارد نیست و برخی قیمت آن را تا یک میلیارد و ۳۰۰ هم تخمین زده‌اند.

البته عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو به تجارت‌نیوز گفت: احتمال دارد این خودرو قیمتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان داشته باشد.

۲- ری‌را، محصول جدید ایران خودرو

۳- ری‌را، محصول جدید ایران خودرو

۴- ری‌را، محصول جدید ایران خودرو

۵- ری‌را، محصول جدید ایران خودرو

۶- ری‌را، محصول جدید ایران خودرو

کد خبرنگار: ۱۴
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • P1 IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    1 0
    سانتافه ایرانی ؟؟ منظورتون فقط قیمتشه؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید