سرود "سلام فرمانده" و گستره پذیرش این سرود در جهان به گفته رئیس بسیج مستضعفین کشور گویای این واقعیت است که مسلمانان جهان ایران را ام القرای جهان اسلام دانسته و به ایران و ملت بزرگ آن چشم امید دارند.

امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم / به زودی سران کشورهای دشمن را محاکمه خواهیم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی مهران و عملیات کربلای یک در جمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور مهران اظهار داشت:‌ سالروز آزادی مهران در عملیات کربلای یک و تقارن آن با اول ذیحجه یک اتفاق مبارک است که نوید روزهایی بهتر برای مردم دارد.

سردار سلیمانی با ذکر دلایل تجاوز صدام به کشور آن را محاسبه مادی عنوان و بیان کرد: یکی از دلایل تجاوز صدام به کشور، براساس محاسبات مادی بود که در دانشگاه‌های جنگ شاید درست باشد که به پشتیبانی ۴۰کشور جهان که در آن شریک شدند، روی داد و تصور می‌کردند که در چند روز می توانند ایران را اشغال کنند، محاسبه صدام این بود که جمهوری اسلامی ایران ساقط می شود و خطاب به خبرنگاران گفت که من بقیه سئوالات شما را در تهران پاسخ می‌دهم.

رئیس سازمان بسیج گفت: امروز موسسات مطالعات دنیا به این نتیجه رسیده‌اند برای پیروزی در یک جنگ، تنها تجهیزات و نیروی جنگنده شرط لازم نیست، بلکه شرط لازم برای پیروزی وجود روحیه مقاومت است، این روحیه مقاومت که از مهران و خرمشهر آغاز شده است، امروز به یک فرهنگ تبدیل شده ‌و محور مقاومت در جهان اسلام، متاثر از همین پایداری و مردانگی، شرف و عظمت و افتخار شکل گرفته است.

سرود "سلام فرمانده" و گستره پذیرش این سرود در جهان به گفته رئیس بسیج مستضعفین کشور گویای این واقعیت است که مسلمانان جهان ایران را ام القرای جهان اسلام دانسته و به ایران و ملت بزرگ آن چشم امید دارند.

رئیس سازمان بسیج ‌گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم و دشمنان از همه جهات بر ملت ایران فشار آورده است و دشمن در سالیان اخیر بی‌رحم‌ترین فشارها و ناجوانمردانه‌ترین اقدامات را علیه ملت ایران به اجرا گذاشته است.

وی افزود: ما به زودی میزهای محاکمه‌ای را برای سران این کشورها ترتیب خواهیم داد و سران این کشورها را محاکمه خواهیم کرد که چرا تروریسم اقتصادی و سایر وحشی‌گری‌ها و تروریسم را علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کردند و سران رژیم صهیونیستی محاکمه خواهند شد که علیه ملت ایران در بیش از چهار دهه توطئه کرده‌اند.

‌رئیس سازمان بسیج ‌گفت: دولت برآمده از اراده ملت ایران اراده جدی و برنامه‌های قوی برای رسیدن ملت ایران به قله های پیشرفت و ترقی دارد و شرط آن و ضرورت اهمیت آن، نقش آفرینی مردم در کنار مسئولان در رفع محرومیت‌ها و برداشتن قدم های جهشی برای پیشرفت و آبادانی کشور است و برای تحقق ایران قوی نیازمند همان روحیه دوران دفاع مقدس و حضور در صحنه بوده و ما هم در سپاه در کنار دولت خدمتگزار در پروژه های محرومیت زدایی و توسعه ای در کنار مسولان و مردم خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید