​بانک رفاه دامنه خدمات تسهیلاتی خود را گسترش داده و به تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند، تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد.

شرایط دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی | دریافت وام آسان و بدون ضامن جا نمانید

به گزارش سلام نو، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم. مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

بانک رفاه دامنه خدمات تسهیلاتی خود را گسترش داده و به تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند، تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد.

وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران به همه مستعمری و حقوق‌بگیران این بانک داده می‌شود. متقاضیان با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق می‌توانند تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید