رسیدگی به شکایت مرد مغازه دار در رودهن از دو روز گذشته در جریان رسیدگی قضایی دادگستری رودهن قرار گرفت.

حمله وحشتناک اراذل اوباش به فروشگاهی در رودهن / فیلم

به گزارش سلام نو، آقای کلانترنیک صاحب فروشگاه لوازم خانگی در رودهن ، با در دست داشتن فیلم ضبط شده از دوربین مدار بسته مغازه خود؛ از حمله اراذل و اوباش سابقه دار به مغازه خود اعلام شکایت کرد.

صاحب مغازه در گفتگو با خبرنگار رکنا، جزئیات شکایت خود را شرح داد:" از مدتی قبل با فردی اختلاف ملکی پیدا کرده بودم و حدود ۱۰ روز قبل هم دادگاه رسیدگی به این موضوع تشکیل شد.تا اینکه حدود ۲ روز قبل فردی که با او اختلاف دارم، چند نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه رودهن را اجیر کرد تا به مغازه من حمله کنند. آنها با قمه و چاقو وارد مغازه شدند و شروع به فحاشی و توهین کردند. من که می خواستم از آن محل فرار کنم تا آسیبی نبینم، دسته جادویی برای دفاع از خودم برداشتم و باربیکیو مقابل مغازه ام را به سمت آنها هل می دادم."

کلانتری در آخر گفت:" این اقدام اشرار ، رعب و وحشت زیادی ایجاد کرد و باعث ایجاد احساس ناامنی در بین اهالی محله شده است.آنها من را تهدید کرده و گفتند اجازه نمی دهیم در این محل کاسبی کنی، بعد هم متواری شدند.تقاضای من این است که هر چه سریع تر این افراد دستگیر شوند تا با قدرت نمایی مخل زندگی افراد نشوند."

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید