مینو دادرس؛ بلاگر سفر، طبیعت‌گرد و کوهنورده. اون به سنگنوردی و دوچرخه‌سواری علاقه زیادی داره و در کنار اداره کردن یه آموزشگاه زبان‌های خارجی به طبیعتگردی و ایرانگردی می‌پردازه. این ماجراجو فوایدی رو برای سفر کردن قائله، با ما همراه باشید تا ۱۰ فایده شگفت انگیز سفر کردن رو از نگاهش ببینیم و در نهایت از تجربه‌ی جذاب استندآپ پدل بیشتر بدونیم.

۱۰ فایده سفر کردن و تجربه هیجان‌انگیز استندآپ پدل به روایت مینو دادرس

سلام نو – سرویس گردشگری: مینو برای سفر فقط جنبه تفریحی در نظر نمی‌گیره و ابعاد اثرگذاری اون در زندگی‌مون رو بیش از این می‌دونه، از این رو ۱۰ معلول بر می‌شماره که از سفر کردن حاصل می‌شن و درباره‌شون این‌طور می‌گه: "سفر تنها یک تفریح نیست، تجربه ای آموزنده و لذتبخشه که اثرات مفیدش را در مراحل مختلف زندگی میبینیم و بهمون کمک می کنه زندگی بهتری داشته باشیم.

بهبود مهارت های اجتماعی و ارتباطی

آرامش ذهنی

خلاقیت بیشتر

ذهنی بازتر و طرز تفکری جهان شمول تر

افزایش اعتماد به نفس

آمادگی برای موقعیت‌های پیش بینی نشده

درس واقعیِ زندگی

خلق خاطراتی شیرین

تفریح و خوش گذرانی

خودشناسی."

۱۰ فایده سفر کردن و تجربه هیجان‌انگیز استندآپ پدل به روایت مینو دادرس

مینو از زمانی که «ماجراجویی‌های هاکلبری فین» رو می‌دیده تمایل داشته تا استندآپ پدل رو تجربه کنه تا اینکه در سفری به جنوب ایران موفق می‌شه این مهم رو محقق کنه. اون در این باره این‌طور می‌گه: "کارتون ماجراجویی‌های هاکلبری فین، اثر مارک تواین که جیم و هاک، سوار بر کَلَک چوبی شون، رودخونه می‌سی‌سی‌پی رو طی می‌کردن یادته که؟ همیشه دوست داشتم تجربه اش کنم، تا این که تو سفرم به جنوب و بندر خمیر اتفاق افتاد." در ادامه بیشتر راجع به چیستی این ورزش هیجان‌انگیز توضیح می‌ده: "استندآپ پدل چیست؟ استندآپ پدل، ورزش لذت‌بخشیه که روی یک تخته بزرگ (برد) می‌ایستی (میتونی بشینی یا حتی دراز بکشی رو بُرد) و با استفاده از پارو (پدل) حرکت کنی. خوشبختانه استندآپ پدل هیچ گونه آلودگی‌ای در محیط زیست ایجاد نمی‌کنه. شاید حفظ تعادل روی پدل برد، خیلی ساده به نظر برسه، اما همین کار ساده، به مرور باعث افزایش قدرت عضلات میانی بدن و کمر و پاها می‌شه و توانایی تعادل شما رو در تموم فعالیت‌ها بالا می‌بره."

۱۰ فایده سفر کردن و تجربه هیجان‌انگیز استندآپ پدل به روایت مینو دادرس

اون از اثرات مفید و مهمی که استندآپ پدل بر بدن می‌گذاره و مکان‌هایی که امکان انجامش وجود داره می‌گه: "در این ورزش علاوه بر عضلات دست، عضلات شانه، سینه، کمر، شکم و پاها هم درگیر هستن و تقویت میشن. به علت نوع حرکات و ایجاد ضربه بسیار کم، استندآپ پدل هیچ آسیبی به بدن نمی‌رسونه و حتی برای درمان برخی آسیب‌های ورزشی هم توصیه می‌شه. حس حرکت رو آب و آرامش گرفتن از آب، به طور طبیعی باعث کاهش استرس میشه. حالا کجا تجربه اش کنیم؟ پدل برد در تهران و نزدیک تهران. دریاچه چیتگر. ️دریاچه فشافویه. دریاچه آزادی. ️دریاچه لفور. دریاچه سد نمرود."

۱۰ فایده سفر کردن و تجربه هیجان‌انگیز استندآپ پدل به روایت مینو دادرس

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید