هنوز هم کارشناسان می‌گویند که بهتر است گرسنه به رختخواب نروید. هنگامی که شما برای خوابیدن آماده می‌شوید و چراغ‌ها را خاموش می‌کنید، شکم شما شروع به قار و قور کردن می‌کند؛ در صورت بهتر است به سراغ خوراکی‌ای بروید که دارای کربوهیدرات کم و پروتئین بالا باشد.

 روش ساده برای آب شدن شکم در خواب

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده کنید.

همه ما می‌دانیم که خوردن در شب و قبل از خواب می‌تواند به اضافه وزن منجر شود، این امر به‌ویژه هنگامی صحیح است که ما تنقلاتی را بخوریم که حاوی کربوهیدرات‌های اصلاح شده و گروه‌های غذایی، مانند نان و برنج و چیپس سیب زمینی و پرتزل (نوعی چوب برنج) باشد که دارای فیبر کم و قند بالا هستند. مطمئنا این‌ها سریعا تبدیل به انرژی می‌شوند و شما از این کالری‌های دریافت شده در خواب استفاده نخواهید کرد، بنابراین به صورت چربی در بدن شما ذخیره خواهند شد! و خبر بدی را برای دور کمر شما خواهند داشت!

البته هنوز هم کارشناسان می‌گویند که بهتر است گرسنه به رختخواب نروید. هنگامی که شما برای خوابیدن آماده می‌شوید و چراغ‌ها را خاموش می‌کنید، شکم شما شروع به قار و قور کردن می‌کند؛ در صورت بهتر است به سراغ خوراکی‌ای بروید که دارای کربوهیدرات کم و پروتئین بالا باشد.

آب شدن چربی شکم در خواب ؛ روش آسان و فوری برای لاغری | پنیز موزارلا، بادام و گردو بخورید

برای لاغر شدن چه بخوریم؟

برای آب شدن و کوچک کردن شکم در خواب آخر شب پنیز موزارلا، بادام و گردو بخورید.

اگر شما بسیار گرسنه هستید، یک انتخاب خوب برای شما وجود دارد. رشته‌های خشک شده پنیز موزارلا؛ که در هر پاپ آن ۱۰۰ کالری وجود دارد. این خوراکی لاغر، اما قوی، به طرز نیرومندانه و عجیبی ۶ گرم پروتئین دارد. اما فقط یک گرم کربوهیدرات دارد.

همانطور که مواد مغذی دیگری مانند کلسیم و ویتامین D دارد علاوه بر آن، به لطف پروتیین بسته بندی شده اش نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید.

برای لاکتوز غیر قابل تحمل آن (برای کسانی که به لبنیات اهمیت نمی‌دهند و حتی نمی‌توانند آن را بخورند)، تعداد انگشت‌شماری از خشکبارها مانند بادام و گردو نیز می‌توانند این ترفند را انجام دهند؛ با این حال هر دو نوع این خشکبارها دارای چربی و کالری زیادی هستند.

همچنین دارای مقدار فراوانی از پروتئین‌ها، ویتامین e، سلنیوم، منیزیوم و سایر مواد مغذی سالم نیز هستند فقط به یاد داشته باشید اگر قرار بر خوردن خشکبارها بود، مقدار کمی از آن، کل نیاز شما را برطرف می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید